  • Data: 2016-08-29 13:14:41
    Temat: Re: warszawskie pojeby
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-29 o 12:50, Shrek pisze:

    > Tak jak i gdzie indziej. Przejeżdza się przez pojedyncze ciągłe, jezdzi
    > jakby ograniczenia były w milach, nie zatrzymuje na zielonych strzałkach
    > i nie hamuje na żóltym. Wszystko prawda. Ale cieżko to nazwać
    > pojebaniem. Ot lokalny (w zasadzie ogólnokrajowy) koloryt.
    >
    > Ale - nie ma problemu ze zmianą pasa, nie ma problemu z wyjazdem z
    > podporządkowanej czy parkingu w godzinach szczytu, jak jedziesz
    > motocyklem to jak mogą to cię przepuszczą (wbrew toczącej się świętej
    > wojnie na internetach), ba, nawet rowerem jak jedziesz to cię puszczą w
    > korku. Ogólnie chamstwa nie ma.

    Dobrze powiedziane.

    > Jeśli go doświadczasz, to może coś nie tak z twoim stylem jazdy? Może
    > jesteś z tych co migają a potem się boją i w końcu wpuszczający
    > "odpuszcza". Albo jak mój kumpel, co narzekał, że w Warszawie z
    > rozbiegówki go w połowie nie chcą wpuścić. Mówię "wrzuć kierunek, dojedź
    > do końca będzie ok". "no chyba cię pojebało - wtedy to już na pewno mnie
    > nie wpuszczą";)

    Bo w Polsce nie ma nawyku jazdy na suwak, kiedyś tak miałem że wpuścił
    mnie koleś na suwak bo z 2 pasów robił się jeden i za chwilę wjechał mi
    w dupę :) zaraz jego żona wyskoczyła że to moja wina choć stałem już
    cały autem na pasie ale na szczęście kierowca był ogarnięty, szybko ją
    uciszył i przyznał się że się zagapił i noga ze sprzęgła puściła. Nawet
    nie wzywaliśmy policji bo jak zobaczyłem że ja mam delikatne ryski na
    zderzaku a u niego lampy, zderzak, maska ogólnie cały do
    klepania/wymiany to szkoda mi było nawet 100 brać na polakierowanie
    zderzaka u mnie.

    > Jak się jeszcze nauczą nie wyprzedzać na przejściac

    A w innych miastach to jest inaczej, błagam ....

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl