  • Data: 2015-09-04 18:53:44
    Temat: Re: wozidło na 6 czy 7 osób?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2015 o 13:12 <s...@g...com> pisze:

    > Witam,
    > czy ktoś z obecnych posiada auto 6 osobowe? Do multipli nikt się pewnie
    > nie przyzna, no ale może FR-V ktoś użytkuje? Czy taka konfiguracja
    > foteli (3+3) ma sens, czy lepiej szukać na 7 osób (4 dzieci)? Tu
    > zastanawiam się nad mazdą 5, ale przy 6 os w środku pewnie bagażnik
    > będzie minimalny.
    > W sumie noworodek z przodu pośrodku to wygoda bo pod ręką w razie czego,
    > ale po 2 latach jak urośnie to nie wiem jak się takie jeżdżenie
    > sprawdzi...
> [...]

    Minivany - C4GP i Grand Scenic - oba są w wersji 7-osobowej, oba
    miałem/mam.
    Jak nie będziesz rozkładał siódmego fotela to masz całkiem sporo miejsca
    na bagaże (więcej niż w niejednej osobówce).
    W grand sceniku wiele razy udało mi się spakować do jego schowków -
    szuflady pod fotelami, schowki w podłodze, schowki w bagażniku.
    Używane kupisz za śmieszne pieniądze, tanie w serwisie, tanie w
    eksploatacji. Grand scenica sprzedawałem jak miał 360-370kkm (1,9 dci,
    120KM) - z napraw, wymieniałam przy 220kkm sprzegło i dwuamsę, nic poza
    tym.
    C4GP mam od nowości (31.12.2010, 2.0 HDI) - aktualnie ma na liczniku ponad
    190kkm. Zero problemów (oprócz czujnika wentylatora, w którym zgniły nóżki
    rezystora od soli drogowej). Super funkcjonalne, wygodne auta rodzinne.
    Mam dwójkę dzieci, w każdym z tych aut bardzo wygodnie instaluje się
    fotele/nosidełka, dzieci "wysoko siedzią" i mają bdb widoczność (wyleczyły
    się z choroby lokomocyjnej).
    Dzieci mają do dyspozycji (jak podrosną) rozkładane stoliki które idealnie
    nadają się do zabawy, jedzenia. Zerknij na te auta - nie słuchaj porad
    fachowców od francuzów...

    TG