  • Data: 2019-02-09 18:55:57
    Temat: Re: wybuch baterii
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 9 Feb 2019 18:06:18 +0100, ToMasz

    > czy Ty przypadkiem nie jesteś doradcą polityków do spraw wizerunku?

    Staram się rzetelnie do tematu podchodzić.
    W przeciwieństwie do ciebie jak widać.

    > Gdzie ja pisałem o świecie?

    Nie wiem dlaczgo nie pisałeś o świecie, tylko o Polsce. Powtarzam, Polska
    nie jest pępkiem świata. Szczególnie nie jest reprezentatywna jeśli chodzi
    o samochody elektryczne, bo jeździ ich u nas tyle co kot napłakał, a
    większość to składaki albo inaczej zajechane żużle. Ale dla ciebie to
    jakimś cudem nagle jest statystyka reprezentatywna i na jej podstawie
    snujesz swoje wywody.

    > teraz mógłbym pojechać po Tobie za czytanie
    > bez zrozumienia, stan wzroku.

    Mógłbyś, ale dobrze będzie jak oszczędzisz.

    > To TY wpieprzyłeś sarkastyczne pytanie czy masz się bać
    > wybuchów.

    To było pytanie retoryczne.

    > Ja cały czas twierdzę że powinienieś, każdy właściciel ogniwa
    > litowo jonowego - brać to pod uwagę.

    Tak samo jak każdego innego samochodu. Ja już jeden pożar samochodu, w
    którym siedziałem, przeżyłem i nie, nie był to samochód elektryczny.

    > Zamiast docinek osobistych, napisz jakie jest Twoje zdanie

    Statystyki pokazują że samochody elektryczne płoną nie częściej niż
    spalinowe. Ale to właśnie na każdy pożar elektryka sraczka się podnosi,
    podobnie się sraczka podnosi jak ktoś do ładowarki nie dojedzie, tak jakby
    w spaliniakach nigdy paliwa nie zabrakło i nie trzeba było dymać do stacji.

    --
    Pozdor
    Myjk