  • Data: 2019-02-09 18:06:18
    Temat: Re: wybuch baterii
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.02.2019 o 16:05, Myjk pisze:
    > Sat, 9 Feb 2019 15:25:08 +0100, ToMasz

    > Ponieważ poprosiłem o statystyki na których się opierasz żeby sprawdzić czy
    > bredzisz czy nie? Okazuje się że jednak bredzisz jak wziąć pod uwagę te
    > bardziej rzetelne statystyki, tj. że samej Tesli jeździ po drogach świata
    > 300 TYSIĘCY, a nie 300 SZTUK,
    czy Ty przypadkiem nie jesteś doradcą polityków do spraw wizerunku?
    Gdzie ja pisałem o świecie?
    teraz mógłbym pojechać po Tobie za czytanie bez zrozumienia, stan
    wzroku. To TY wpieprzyłeś sarkastyczne pytanie czy masz się bać
    wybuchów. Ja cały czas twierdzę że powinienieś, każdy właściciel ogniwa
    litowo jonowego - brać to pod uwagę.
    Zamiast docinek osobistych, napisz jakie jest Twoje zdanie
    ToMasz