  • Data: 2017-11-17 18:45:09
    Temat: Re: wycinanie napisów z gerbera
    Od: JS <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-16 o 21:02, EdiM pisze:

    > jakie softy są dostępne na rynku...
    > Jaki cel? Czyżbyś chciał np. usunąć destynatory lub wartości elementów z
    > warstwy opisowej, zostawiając obrysy?
    > Generalnie można sobie wyobrazić jakiś OCR, który sobie radzi z typowymi
    > czcionkami, w tym takimi prymitywnymi, ale po co to implementować w
    > sofcie do obróbki gerberów? Poza tym taki automat mógłby popsuć coś
    > istotnego, jeśli by działał na warstwach przewodzących.
    >
    > Pozdrawiam
    > EdiM

    No właśnie potrzebuję odczyścić warstwy opisowe z desygnatorów i
    wartości. Teraz to robię ręcznie zaznaczając bloki i usuwając je, ale to
    żmudne i czasochłonne zajęcie. Dlatego szukam jakiegoś automatu.
    Najlepiej byłoby gdyby klient to wszystko wyłączył w CAD-zie i wtedy
    wygenerował gerbera, ale zwykle albo nie ma dostępu do projektu, CAD
    jest stary i już nie działa pod nowymi systemami, albo mu się nie chce,
    i tysiąc innych powodów.

    Pozdrawiam
    JS