  • Data: 2010-07-14 17:37:00
    Temat: Re: wymiana skrzyni - warszawa - gdzie?
    Od: PB <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 14 Jul 2010 17:33:55 +0200, na pl.misc.samochody, adam
    napisał(a):

    > Niestety musze wymienic skrzynie biegow w Xsarze 1.4 benzyna (2001). Czy
    > mozecie polecic jakis warsztat w Wawie lub okolicy, ktory zrobi to w
    > rozsadnej cenie? Chodzi mi o wymiane łącznie z załatwieniem nowej skrzyni
    > (uzywka). Dwa znane mi warsztaty chca za sama skrzynie ok 1000PLN + wymiana.

    Mogę Ci polecic kontakt z tą firmą:
    http://allegro.pl/my_page.php?uid=3370085

    i zapytanie o skrzynię. A potem ten warsztat www.fas.pcp.pl do jej
    wymiany.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)