  • 1. Data: 2010-07-14 17:33:55
    Temat: wymiana skrzyni - warszawa - gdzie?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Niestety musze wymienic skrzynie biegow w Xsarze 1.4 benzyna (2001). Czy
    mozecie polecic jakis warsztat w Wawie lub okolicy, ktory zrobi to w
    rozsadnej cenie? Chodzi mi o wymiane łącznie z załatwieniem nowej skrzyni
    (uzywka). Dwa znane mi warsztaty chca za sama skrzynie ok 1000PLN + wymiana.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-07-14 17:37:00
    Temat: Re: wymiana skrzyni - warszawa - gdzie?
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 14 Jul 2010 17:33:55 +0200, na pl.misc.samochody, adam
    napisał(a):

> [...]
    > (uzywka). Dwa znane mi warsztaty chca za sama skrzynie ok 1000PLN + wymiana.

    Mogę Ci polecic kontakt z tą firmą:
    http://allegro.pl/my_page.php?uid=3370085

    i zapytanie o skrzynię. A potem ten warsztat www.fas.pcp.pl do jej
    wymiany.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 3. Data: 2010-07-14 17:44:06
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Mogę Ci polecic kontakt z tą firmą:
    > http://allegro.pl/my_page.php?uid=3370085
    >
    > i zapytanie o skrzynię. A potem ten warsztat www.fas.pcp.pl do jej
    > wymiany.

    Dzieki za namiar z allegro, zaraz do nich napisze. Warsztat FAS znam, kiedys
    korzystalem ale nie bylem zadowolony. Szukam czegos innego.
    pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2010-07-14 18:33:17
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 14 Jul 2010 17:44:06 +0200, na pl.misc.samochody, adam
    napisał(a):

    > Dzieki za namiar z allegro, zaraz do nich napisze. Warsztat FAS znam, kiedys
    > korzystalem ale nie bylem zadowolony. Szukam czegos innego.

    Lepiej jutro rano po prostu zadzwoń. Co do FAS to opinie o nich są
    mieszane odkąd się rozwinęli i zatrudnili mechaników. Ja nie miałem
    złych doświadczeń ale słyszałem o pewnych wtopach.

  • 5. Data: 2010-07-14 20:52:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jul 2010 17:37:00 +0200, PB <p...@b...pl> wrote:

    >A potem ten warsztat www.fas.pcp.pl do jej
    >wymiany.

    Tylko broń Cię Boże przed zostawieniem u nicj auta. Murem przy
    samochodzie stój - noc i dzień.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-07-14 20:54:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jul 2010 17:33:55 +0200, "adam" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Dwa znane mi warsztaty chca za sama skrzynie ok 1000PLN + wymiana.
    >Dzieki, pozdrawiam

    http://www.zumi.pl/1497608,Moto-Partner-2,Jaworowa,f
    irma.html -
    zapytaj tutaj.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2010-07-14 23:50:34
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > rozsadnej cenie? Chodzi mi o wymiane łącznie z załatwieniem nowej skrzyni
    > (uzywka). Dwa znane mi warsztaty chca za sama skrzynie ok 1000PLN +

    Spróbuj zapytać u P. Jacka Piórka - www.citroenserwis.pl
    IMO najlepszy serwis w Warszawie jeśli chodzi o PSA.

  • 8. Data: 2010-07-15 13:36:47
    Od: "Grzenio" <g...@a...pl>

> [...]
    kiedys
    > korzystalem ale nie bylem zadowolony. Szukam czegos innego.

    Jeśli szukasz w Warszawie, polecam:
    Autoryzowana stacja obsługi samochodów, 02-521 Warszawa, Rakowiecka 37a,
    zadzwoń do p. Tomka (lub innego szefa zmiany) Tel.: 22 640 81 80 i się
    zapytaj czy ci to szybko zrobią

    pozdrawiam
    grzenio