eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywypadek Clooneya › Re: wypadek Clooneya
  • X-Received: by 2002:a25:344e:: with SMTP id b75-v6mr373726yba.0.1531858131267; Tue,
    17 Jul 2018 13:08:51 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:344e:: with SMTP id b75-v6mr373726yba.0.1531858131267; Tue,
    17 Jul 2018 13:08:51 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin.stu.neva.ru!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
    anews.com!f6-v6no351956qth.0!news-out.google.com!u13-v6ni183qtg.0!nntp.google.c
    om!f6-v6no351948qth.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!no
    t-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 17 Jul 2018 13:08:51 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <pilhk2$eq2$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.34.221;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 89.70.34.221
    References: <5b4c461f$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4c6d67$0$592$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5b4d14d5$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5b4e0057$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4e0336$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <3...@g...com>
    <5b4e1071$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <pilhk2$eq2$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: wypadek Clooneya
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Tue, 17 Jul 2018 20:08:51 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 32
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635945
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tuesday, July 17, 2018 at 9:55:47 PM UTC+2, Shrek wrote:
    > W dniu 17.07.2018 o 21:03, WS pisze:
    >
    > >> Czyli ta pierwsza faza powoduje zainicjowanie nie tyle skrętu ale
    > >> pochylenie w kierunku przyszłego skrętu.
    > >
    > > Nie do konca, tzn. na rowerze wlasnie tak to wyglada, natomiast na motocyklu
    skrcam tylko i wylacznie pchajac kierownice w tym niby nielogicznym kierunku.
    > > Spokojnie da sie jedna reka (otwarta dlonia, zeby podswiadomi ni ciagnac) zrobic
    zakret typu (prawy) : prawa dlon, pchamy kierownice do przodu (czyli skrecamy ja w
    lewo) motocykl si pochyla w prawo i skreca, chcac poglebic skret/zaciesnic zakret
    pchamy mocniej, odwrotnie - chcac zmniejszyc promien luku/wyjsc z zakretu do jazdy na
    wprost zmniejszamy sile - motocykl sam sie wyprostuje.
    > > Jak ktos pirwszy raz tstuje (np. na placyku) to zazwyczaj jest zdziwiony jak
    szybko moto si pochyla i skreca...
    >
    > Mnie się wydaje, że jednak chodzi właśnie o zainicjowanie pochylenia -
    > potem już nie musisz cisnąć - jak się złoży w zakręcie to już jest w
    > równowadze (o ile dobrze pracujesz gazem). Ale tak jak mówiłem - to kest
    > trochę bardziej skomplikowane i wbrew pozorom po prostu podświadome.

    W sumie jak sie jezdzi, to sie nad tym nie zastanawia, faktycznie skreca sie
    intuicyjnie, ale test ze skretem uzywajac tylko jednej reki pchajacej kierownice
    pokazuje, ze nie tylko w czasie inicjacji skretu nalezy pchac kierownice, ale przez
    caly zakret. Po przyzwyczajeniu sie do wymaganej do tego sily dosc prosto zauwaza sie
    czasami jej zmniejszenie, czyli zmniejszona przyczepnosc opona/asfalt, wtdy zapala
    sie lampka "uwazac" ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: