  • 31. Data: 2016-06-26 17:35:46
    Temat: Re: wyświetlacz SONY z Powershot A530 - datasheet?
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Całe lata walczyłem i pokonywałem takie pozornie ciekawe problemy.

    Ja przez kilkadziesiąt lat nie miałem na to czasu, a teraz mam go w
    nadmiarze.

    > I z perspektywy czasu widzę, że to nie miało sensu...

    Mi zapewne nie będzie dane się o tym przekonać, gdyż perspektywa przede
    mną raczej krótka (na ile jestem w stanie to obiektywnie ocenić), choć
    wiem, że to nie ode mnie zależy.

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 32. Data: 2016-06-26 22:04:29
    Od: Yakhub <p...@p...pl>

    Dnia Sat, 25 Jun 2016 20:51:20 +0200, ww napisał(a):

    > Też tak kiedyś myślałem a potem trochę dorosłem i zmądrzałem. Stracisz
    > czas i nic nie osiągniesz. Nawet jeśli to rozpracujesz to będziesz
    > mądrzejszy o wiedzę "jak podłączyć jakiś prehistoryczny wyświetlacz",
    > która się do niczego nie przyda.

    Nie tylko. Będzie mądrzejszy o wiedzę "jak rozpracowywać nieudokumentowane
    komponenty elektroniczne".

    --
    Yakhub

  • 33. Data: 2016-06-27 09:47:22
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-26 o 22:04, Yakhub pisze:

    > Nie tylko. Będzie mądrzejszy o wiedzę "jak rozpracowywać nieudokumentowane
    > komponenty elektroniczne".

    Szkoda tylko, że bardziej prawdopodobna jest opcja "jak stracić czas"
    oraz "jak NIE rozpracowywać ...". No ale autor ma oczywiście pełne
    prawo uczyć się na własnych błędach.

  • 34. Data: 2016-06-27 12:55:14
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Cóż, jak widzę takie dyskusje, to zawsze mnie zastanawia, jak to jest w
    > życiu mieć tyle czasu, żeby go marnować na tak mało przydatne rzeczy...

    Czas poswiecony na przyjemnosci nie jest czasem zmarnowanym.

    Mi rozpracowanie czegos, co sprawia trudnosci, i nauczenie sie przy okazji
    czegos nowego, jednak sprawia przyjemnosc...

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 35. Data: 2016-06-27 22:58:43
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Czas poswiecony na przyjemnosci nie jest czasem zmarnowanym.

    Takowoż i ja myślę. Np. Co my mamy z tego plucia w sito? (żargonowe
    określenie krótkofalowców - plucie w sito=mówienie do mikrofonu)
    Ano mamy. Jeśli sprawia mi frajdę zrobić (i to QRP) Watykan na 6 metrach, to
    czemu nie, do licha? Zrobiłem i wuj, do logu zapisane.

    > Mi rozpracowanie czegos, co sprawia trudnosci, i nauczenie sie przy okazji
    > czegos nowego, jednak sprawia przyjemnosc...

    Chyba wszystko, co ktoś robi, a mnie to nie pociąga, "jest do dupy" i "na
    chuj potrzebne". Filatelistyka, filumenistyka, birofilistyka, bo na co
    zbieranie "wafli" pod piwa?
    A ktoś ma frajdę z tego no i gitara. Po co focić samoloty na lotniskach, po
    co lezie taki fotografista na bagna i ptaki cyka, żeby Pani Krysia album w
    kiosku kupiła i powiedziała "jaki ładny ptaszek"?
    A jazda Krycha, głodny jestem, obiad stawiaj na stół... :P
    Wolę takiego "bezsensownego" birofilistę, filumenistę, itd., niż blokersa,
    który "wrzuci taga o treści jebać policje HWDP" na świeżo odmalowanej
    ścianie i w środku nocy głośno skurwi całe podwórko, bo mu piwo nie
    smakowało, czy jaki tam wuj... I przy okazji odleje się, czy eskjuzemła,
    zwróci żarło z knajpy, bo za dużo wychlał i dopalił, tłukąc przy okazji
    kilka szyb...

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 36. Data: 2016-06-28 03:30:34
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 27 Jun 2016 22:58:43 +0200 "HF5BS" <h...@j...pl> napisał:

> [...]
    >Ano mamy. Jeśli sprawia mi frajdę zrobić (i to QRP) Watykan na 6 metrach, to
    >czemu nie, do licha? Zrobiłem i wuj, do logu zapisane.

    No właśnie. Tak mi się z tą całą dyskusją skojarzyło:
    https://www.youtube.com/watch?v=v8rvOzjUeec
    (nie, nie o krótkofalarstwie)

  • 37. Data: 2016-06-28 08:05:07
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > No właśnie. Tak mi się z tą całą dyskusją skojarzyło:
    > https://www.youtube.com/watch?v=v8rvOzjUeec
    > (nie, nie o krótkofalarstwie)

    Nie sposób się nie zgodzić. Chociaż ja to w inny sposób widzę (taki-żem
    jest)... Co mogę powiedzieć. Przecież nie ma wykluczenia, że jak ciocia
    Krysia ma na imię Krysia, to nie może mieć na drugie Barbara. Koleżanka z
    byłej pracy, formalnie ma Elżbieta. A i tak wszyscy do niej Basia mówią,
    nawet życzenia na Barbary przyjmuje. A nie wiem, czy choćby w dowodzie ma
    tak, po prostu Basia.
    Nawiązując na chwilę do piosenki - Hmm... i wśród krotkofalowców miała by
    swoje "zastosowanie"... ale to już innym razem, bo wątek by się nam
    nadmiernie rozrósł, a mnie i tak głowa teraz lekko rypie.

  • 38. Data: 2016-06-28 14:03:23
    Od: b...@g...com

    użytkownik stary grzyb napisał:
    > Witam
    >
    > Chciałbym ("dla zabawy") podłączyć do mikrokontrolera wyświetlacz SONY
    > 2-634-595A z aparatu Canon Powershot A530.

    A czasem nie chodzi o acx343akn-7
    http://www.sony.net/Products/SC-HP/cx_news_archives/
    img/pdf/vol_44/acx343.pdf

  • 39. Data: 2016-06-28 19:19:21
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > Tylko po co?

    zmień grupę

  • 40. Data: 2016-06-28 20:44:35
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > A czasem nie chodzi o acx343akn-7

    http://www.sony.net/Products/SC-HP/cx_news_archives/
    img/pdf/vol_44/acx343.pdf

    Jesteś wielki!
    Dla samousprawiedliwienia: oznaczenie, które ja podałem jest wytłoczone
    na obudowie wyświetlacza - dlatego traktowałem je jako typ/model.
    Oznaczenie podane przez Ciebie znajduje się na naklejce - uznałem ten
    nośnik jako mniej ważny i potraktowałem ten symbol jako numer seryjny :(

    Wielkie dzięki.

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)