  • 21. Data: 2016-06-25 21:47:22
    Temat: Re: wyświetlacz SONY z Powershot A530 - datasheet?
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    http://cpn.canon-europe.com/content/education/infoba
    nk/capturing_the_image/digic_processing.do

    > https://en.wikipedia.org/wiki/DIGIC

    Dziękuję.
    To oczywiście nie rozwiąże problemu, ale może mnie na coś naprowadzi.

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 22. Data: 2016-06-25 22:15:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie lodz sie. Nie dasz rady. Za cienki jestes.

  • 23. Data: 2016-06-25 22:19:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Udowodnij ze marny ze mnie wizjoner i uruchom ten wyswietlacz. To kiedy pierwsze
    odpalenie?

  • 24. Data: 2016-06-25 22:40:18
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-25 o 21:40, stary grzyb pisze:

    > Ja już całkiem dorosłem i trochę zdziecinniałem, może i zgłupiałem.

    > Nie, gdyż ja go nie tracę lecz "zabijam", bo mam go w nadmiarze.

    Nikt nie ma czasu w nadmiarze.

    > Osiągnę zadowolenie z pokonania opornej materii. Jeśli czegoś takiego
    > jeszcze nie doświadczyłeś, to wszystko przed Tobą :)

    Całe lata walczyłem i pokonywałem takie pozornie ciekawe problemy. I z
    perspektywy czasu widzę, że to nie miało sensu. Ale rób jak chcesz.

  • 25. Data: 2016-06-25 23:04:06
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wiedza może się nie przyda, ale dzięki temu mój "ćwiczebny" zestaw z
    > Cortexem zyska wyświetlacz, co w sposób istotny zwiększy jego
    > funkcjonalność

    Cóż, jak widzę takie dyskusje, to zawsze mnie zastanawia, jak to jest w
    życiu mieć tyle czasu, żeby go marnować na tak mało przydatne rzeczy...

    Oczywiście - każdemu wolno. Kiedy byłem młodym elektronikiem, a było to
    26 lat temu (no taki młody już nie byłem, po maturze :)
    ale jednak miałem sporo czasu, i opowiadałem jednemu takiemu jak to
    sobie koniecznie sam zrobię kartę audio na PCI (bo chcę, bo mam czas,
    itp). ten człowiek złośliwy zapytał, czy nie lepiej w tym czasie zrobić
    coś pożytecznego, zamiast robić coś, co można za parę zł. kupić.

    No to ja mu, że poznam PCI, itp.

    Dziś przyznałbym facetowi rację. Szkoda czasu na niekonstruktywne
    pierdoły. Czas naprawdę nie jest nielimitowany. Warto się dobrze
    zastanowić - co mi się w życiu przyda, co nie...

    Ja tam bym to tego Cortexa podpiął jakiś normalny LCD z normalnym łączem
    zamiast wyważać otwarte drzwi. No ale to ja by tak zrobił.
    A kolega, jak tam uważa :)

  • 26. Data: 2016-06-26 01:03:46
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Udowodnij ze marny ze mnie wizjoner i uruchom ten wyswietlacz. To kiedy pierwsze
    odpalenie?

    Podczas prób jego uruchomienia można się sporo dokształcić. I to bez
    powodzenia w uruchomieniu go, co jest raczej dość mało prawdopodobne.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 27. Data: 2016-06-26 08:29:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czyli takie " rachuj, rachuj i tak na chuj".

  • 28. Data: 2016-06-26 11:31:18
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Czyli takie " rachuj, rachuj i tak na chuj".

    Nie każdy jest nastawiony na konsumpcjonizm jak Ty. Są jeszcze ludzie
    którzy lubią spędzić czas inaczej niż ślepiąc w TV czy zajmując
    miejscówkę pod budką z piwem.

  • 29. Data: 2016-06-26 17:34:56
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Udowodnij ze marny ze mnie wizjoner i uruchom ten wyswietlacz. To
    kiedy pierwsze odpalenie?

    W odróżnieniu od Ciebie nie znam przyszłości, więc nie znam też
    odpowiedzi na Twoje pytanie.

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)