  • Data: 2019-06-11 23:15:20
    Temat: Re: z cyklu durne pomysły - podłączenie pralki do gorącej wody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-06-11 o 21:49, J.F. pisze:

    >Spaliny idące do komina musiały mieć w latach 70-tych gazowy SO2.
    >Jeżeli dobrze pamiętam to musiało być ponad 80C.

    Ale kondensowala woda. i z SO2 tworzyla kwas ... wtedy siarkawy.
    A moze i troche siarkowego, bo siarkawy chyba malo grozny.

    Co im przeszkadzal kwas w betonowym/ceglanym kominie ?

    czne-wzbogacania-i-odsiarczania-wegla-energetycznego
    -wprowadzenie

    >Na szczęście teraz liczy się dobro mieszkańców.

    Mysle, ze bardziej liczy sie dobro spolki.
    Wiec kwestia - zlapia, czy nie zlapia.

    No chyba, ze pracownik to mieszkaniec ... premie wezmie, ale doniesie
    :)

    >Znalazłem wykres obiegu z regeneracją; widać na czym to polega.
    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Obieg_Rankine%E2%80%9
    9a#Regeneracja_ciep%C5%82a

    Cos mnie to nie przekonuje, a czy to w ogole nie jest przegrzew wtorny
    ?

    Musze twoj pierwszy link przemyslec.

    J.