-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Date: Sun, 11 Mar 2012 23:15:30 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <jjj862$i9j$2@node2.news.atman.pl>
References: <jjereq$mfj$2@news.task.gda.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjghp2$bmk$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjgo58$p8f$1@inews.gazeta.pl> <jji2od$rj7$1@inews.gazeta.pl>
<jjip82$1t5$3@node2.news.atman.pl> <jjiru3$b6j$1@inews.gazeta.pl>
<jjitqv$7i7$1@node2.news.atman.pl> <jjiuk2$k70$1@inews.gazeta.pl>
<jjiv60$94o$1@node2.news.atman.pl> <jjj327$hjm$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 188.146.169.5.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1331504131 18739 188.146.169.5 (11 Mar 2012 22:15:31
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Mar 2012 22:15:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
In-Reply-To: <jjj327$hjm$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438654
[ ukryj nagłówki ]On 03/11/2012 09:48 PM, kogutek wrote:
>
> Taki co ma 100kW mocy mechanicznej musi mieć ponad 300kW mocy cieplnej i
> przepalać ponad 30 litrów paliwa na godzinę. Przez chwilę takim co ma
> katalogową długotrwałą moc cieplną 100 kW też się da . Ale tylko przez chwilę.
> Skotłuje wtedy z 60-80 litrów paliwa w przeliczeniu na godzinę. Weź pod uwagę
> drobny szczegół. Silnik współpracujący z prądnicą ma dużo wyższą sprawność niż
> o podobnej mocy zainstalowany w samochodzie osobowym. Bo pracuje w optymalnym
> zakresie prędkości obrotowych i mocy.
>
To jeszcze mi powiedz skąd biorą się kilowaty na hamowni.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.12 23:24 AZ
- 11.03.12 23:32 kogutek
- 11.03.12 23:36 kogutek
- 11.03.12 23:38 kogutek
- 12.03.12 00:26 Tomasz Pyra
- 12.03.12 01:24 kogutek
- 12.03.12 02:44 RoMan Mandziejewicz
- 12.03.12 06:30 Shrek
- 12.03.12 06:59 Shrek
- 12.03.12 11:31 Bydlę
- 12.03.12 12:04 Arek
- 12.03.12 12:46 J.F
- 12.03.12 13:34 kamil
- 12.03.12 21:06 Tom N
- 12.03.12 21:09 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=