-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Date: Sun, 11 Mar 2012 23:24:39 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <jjj8n9$jil$1@node2.news.atman.pl>
References: <jjereq$mfj$2@news.task.gda.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjghp2$bmk$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjgo58$p8f$1@inews.gazeta.pl> <jji2od$rj7$1@inews.gazeta.pl>
<jjip82$1t5$3@node2.news.atman.pl> <jjiru3$b6j$1@inews.gazeta.pl>
<1e97bwu1my9sj$.1ci7bn0ju6bdt.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 188.146.169.5.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1331504681 20053 188.146.169.5 (11 Mar 2012 22:24:41
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Mar 2012 22:24:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
In-Reply-To: <1e97bwu1my9sj$.1ci7bn0ju6bdt.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438656
[ ukryj nagłówki ]On 03/11/2012 11:08 PM, Tomasz Pyra wrote:
>
> Zupełna nieprawda.
> Silnik ma raką samą moc zarówno przy ruszaniu jak i podczas maksymalnego
> ciągłego obciążenia. Samochody nie mają możliwości chwilowego dodawania
> mocy - takie cuda to dopiero samochody hybrydowe.
>
Dokładnie. Gdyby tak było to nie stosowałoby się nitra (co jest
powiązane z tym co napisałeś o napełnianiu) a po prostu wrzucało więcej
paliwa i mam chwilowo dodatkową moc.
>
> To że wskaźnik chwilowego zużycia pokazuje więcej przy ruszaniu niż przy
> jeździe z prędkocią maksymalną wynika z tego że jest to wskazanie w
> l/100km, a wiec zależne od prędkości z jaką porusza się samochód.
> Sam silnik obciążony mocą maksymalną zużywa tą samą ilość paliwa -
> przykładowo 50l/h. Przy prędkości 100km/h oznaczać to bedzie chwilowe
> zużycie 50l/100km, przy 200km/h już 25l/100km.
>
No i cała teoria kogutka w pizdu...
Dodatkowo, żeby przy ruszaniu użyć moc maksymalną to trzeba by trzymać
silnik na obrotach tam gdzie to maksimum jest. Czyli w benzyniakach to
typowo 4-6 krpm a sprzęgłem wykorzystywać jak najwięcej tej mocy.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.12 23:32 kogutek
- 11.03.12 23:36 kogutek
- 11.03.12 23:38 kogutek
- 12.03.12 00:26 Tomasz Pyra
- 12.03.12 01:24 kogutek
- 12.03.12 02:44 RoMan Mandziejewicz
- 12.03.12 06:30 Shrek
- 12.03.12 06:59 Shrek
- 12.03.12 11:31 Bydlę
- 12.03.12 12:04 Arek
- 12.03.12 12:46 J.F
- 12.03.12 13:34 kamil
- 12.03.12 21:06 Tom N
- 12.03.12 21:09 Shrek
- 12.03.12 21:45 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=