eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik wspomagany wodorem? › Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Date: Sun, 11 Mar 2012 23:24:39 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <jjj8n9$jil$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jjereq$mfj$2@news.task.gda.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jjghp2$bmk$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jjgo58$p8f$1@inews.gazeta.pl> <jji2od$rj7$1@inews.gazeta.pl>
    <jjip82$1t5$3@node2.news.atman.pl> <jjiru3$b6j$1@inews.gazeta.pl>
    <1e97bwu1my9sj$.1ci7bn0ju6bdt.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 188.146.169.5.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1331504681 20053 188.146.169.5 (11 Mar 2012 22:24:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Mar 2012 22:24:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    In-Reply-To: <1e97bwu1my9sj$.1ci7bn0ju6bdt.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438656
    [ ukryj nagłówki ]

    On 03/11/2012 11:08 PM, Tomasz Pyra wrote:
    >
    > Zupełna nieprawda.
    > Silnik ma raką samą moc zarówno przy ruszaniu jak i podczas maksymalnego
    > ciągłego obciążenia. Samochody nie mają możliwości chwilowego dodawania
    > mocy - takie cuda to dopiero samochody hybrydowe.
    >
    Dokładnie. Gdyby tak było to nie stosowałoby się nitra (co jest
    powiązane z tym co napisałeś o napełnianiu) a po prostu wrzucało więcej
    paliwa i mam chwilowo dodatkową moc.
    >
    > To że wskaźnik chwilowego zużycia pokazuje więcej przy ruszaniu niż przy
    > jeździe z prędkocią maksymalną wynika z tego że jest to wskazanie w
    > l/100km, a wiec zależne od prędkości z jaką porusza się samochód.
    > Sam silnik obciążony mocą maksymalną zużywa tą samą ilość paliwa -
    > przykładowo 50l/h. Przy prędkości 100km/h oznaczać to bedzie chwilowe
    > zużycie 50l/100km, przy 200km/h już 25l/100km.
    >
    No i cała teoria kogutka w pizdu...

    Dodatkowo, żeby przy ruszaniu użyć moc maksymalną to trzeba by trzymać
    silnik na obrotach tam gdzie to maksimum jest. Czyli w benzyniakach to
    typowo 4-6 krpm a sprzęgłem wykorzystywać jak najwięcej tej mocy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: