    From: "kogutek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
    Date: Sun, 11 Mar 2012 22:32:34 +0000 (UTC)

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > .
    > >
    > To jeszcze mi powiedz skąd biorą się kilowaty na hamowni.

    W chuja Cie robią. Pokazują to co chciałbyś zobaczyć. Masz jakiś wykres z
    hamowni na którym jest pokazane ile fizycznie silnik przepala paliwa i ile ma
    wtedy mocy mechanicznej. Przy stu kilowatach musiałby przepalać nie mniej niż
    45 litrów na godzinę. A jak byś miał jakiekolwiek wątpliwości to zapoznaj się
    z I zasadą termodynamiki.