    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [zakupy] LCD 22-24'' do 2tys
    Date: Sun, 26 Apr 2009 16:48:37 +0200

    On Sun, 26 Apr 2009 15:30:33 +0200, Diverek
    <U...@o...pl-TO-TEZ> wrote:

    >Witam wszystkich,
    >
    >Polećcie mi proszę 2-3 modele LCD 22-24'' do maksymalnie 2tys. zł.
    >Monitor głównie do gier (PC+konsola), od czasu do czasu praca z tekstem
    >i obróbka zdjęć.
    >Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Wiem, że powinien mieć DVI, HDMI,
    >pełną regulację kontrastu, barw itp. Natomiast co do parametrów
    >technicznych...?
    >Jak do wielkości monitora mają się rozdzielczości x1050, x1080, x1200?
    >Szukać takiego z FullHD czy x1050 wystarczy ? Nie miałem okazji tego
    >porównywać.
> [...]

    Nie wiem, czy Ci sie nada, ale polecalbym LG, a to z tego powodu, ze
    jako jedyny wymienia do miesiaca od zakupu monitor, gdy jest
    uszkodzony nawet jeden piksel. A norma dopuszcza o wiele wiecej niz
    jeden...

    Wiem stad, ze kupilem sobie do normalnej pracy, monitor z tunerem TV,
    LG 20" i w domu sie okazalo, ze swieci jeden piksel. Praktycznie w
    niczym nie przeszkadzal, ale skoro LG daje taka dodatkowa
    gwarancje. :-)

    Poza tym, jestem z niego bardzo zadowolony, wide z regulowanymi
    pilotem ustawieniami, HD ready, o wiele lepszy od poprzednika, manty,
    ktory w ciagu 3. lat juz drugi raz nawalil, wiec z zadowoleniem
    kupilem LG.