  • Data: 2015-04-03 19:33:56
    Temat: Re: zasilanie oscyloskopu z przetwornicy 230V ?
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 kwietnia 2015 16:23:51 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Az tak duzo to nie ..

    > A co dalej ? Moze przetwornica ma zabezpieczenie, zeby auto dalo sie
    > odpalic.

    > Ale jak stal dlugo nieladowany, albo byl pare razy rozladowany
    > gleboko, to mogla polowa zniknac.

    > Po rozladowaniu przetwornica, byc moze do polowy. Podlacz zarowke i
    > rozladuj do 11 czy tam do 10.8V

    > A co to za miernik ?

    > Wrecz bym napisal ze wcale sie nie nadaje.
    > Bo jest rozruchowy i nie lubi glebokich rozladowan.
    > Do takich celow to trakcyjny czy inny do glebokich rozladowan.

> [...]

    Masz pierdolca czy co? Najpierw napisałeś że na rozruchowy nie za dużo a później ze
    rozruchowy się nie nadaje. A jak sądzisz z tą przetwornicą. Ma zabezpieczenie że się
    przy 12,15V wyłącza czy kurwa nie ma żadnego zabezpieczenia? Twoje bredzenie to
    sztuka dla sztuki czy masz może jakiś cel w tym żeby uważać cie za przygłupa?