  • Data: 2017-02-24 00:00:16
    Temat: Re: zatrzymywanie się na zielonej strzałce
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-23 o 22:12, FreshDriver pisze:
    > Niedawno po raz pierwszy zdałem prawko na samochód osobowy, nie chciałem
    > się tu chwalić, tylko mam jedno pytanie, jak mam się zachowywać w
    > normalnym ruchu, czyli nie nauka jazdy ani egzamin na zielonej strzałce?
    > Robię tak jak mnie wyuczono, czyli traktuję ją podobnie jak znak STOP i
    > prawie za każdym razem jadący za mną trąbią na mnie. Mam się do tego
    > dopasować i zatrzymywać tylko wtedy, gdy będę widział policję czy inne
    > służby?

    Jeżeli będziesz jechał akurat przede mną, to rób, jak ci sumienie i
    rozsądek oraz najlepsza wiedza dyktuje. Sam odpowiadasz za ew.
    konsekwencje swoich poczynań na drodze. No, może niezupełnie, bo
    niewinne osoby mogą ponieść konsekwencje na całe życie, albo stracić
    życie w wyniku twoich poczynać. W każdym razie nie będę trąbił, mrugał,
    ani też wysiadał z samochodu.