eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriazawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych › Re: zawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: zawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych
    Date: Mon, 04 Aug 2014 18:20:14 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <lroc95$u4u$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lrnu5e$f13$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1407169637 30878 77.252.249.9 (4 Aug 2014 16:27:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Aug 2014 16:27:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33806
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-08-04 15:21, Konrad Anikiel pisze:
    > On Monday, 4 August 2014 14:19:18 UTC+2, BartekK wrote:
    >> - co radzicie z tą ośką przepustnicy, jej ułożyskowaniem
    >
    > Weź tulejkę ślizgową w której się porusza trzpień zaworu w głowicy. Ona jest z
    żeliwa, trzeba ją rozwiercić na wymiar. Jeśli ośkę zrobisz z tego samego co zawory
    robią, to masz sprawdzone materiały. Smarowania tylko brakuje do pełni szczęścia :-)
    >
    > Ten krążek nie ma żadnego chłodzenia, więc biedny będzie. Zwykłe 304 może da radę,
    ale ja bym wziął 310. Obudowa- alu wygląda dziwnie, nie wiem jaką szczelność chcesz
    tam uzyskać, ale różnica w rozszerzalności cieplnej krążka i obudowy może być kluczem
    do doboru materiału.
    Szczelność nie jest wymagana, to ma służyć tylko do zamknięcia "wolnego
    wydechu" (tzn pozostaje nadal otwarty ciąg dla spalin przez tłumik, i
    tym ciśnienie ucieka) podczas spokojnej jazdy. Gdy ciśnienie/obroty/etc
    przekroczone - otwiera się ta przepustnica i wydech jest "pusty" bez
    oporów.
    I nie - nie chcę zrobić ryczącego potwora - w tym problem że teraz tak
    jest rycząco-bucząco (prawie pusty wydech), a ja chcę to wyciszyć (na
    luzie/na niskich obciążeniach).
    https://lh4.googleusercontent.com/-J260tPgENpM/U9KXx
    ITuGfI/AAAAAAAAHTs/VtEuMAyTd_8/w1029-h493-no/wydech.
    png


    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: