  • 1. Data: 2016-10-18 00:01:31
    Temat: Re: zawracanie na autostradzie
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-10-17 o 20:01, J.F. pisze:
    > Ale tak ogolnie - bardzo ladny korytarz powstal. Straz rozepchnela na
    > dlugo przed karetka ?

    a to nie powinni zostawić przejezdny awaryjny?

  • 2. Data: 2016-10-18 07:33:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2016 o 00:01, PlaMa pisze:

    > a to nie powinni zostawić przejezdny awaryjny?

    Tez się nad tym zastanawiałem. Z jednej strony rzeczywiście awaryjny
    jest węższy z kiepską widocznością. Więc taki korytarz będzie lepszy -
    pod jednym warunkiem - że będzie - że wszyscy się solidarnie i sprawnie
    rozjadą. I tu jest słabość - awaryjny jest domyślnie wolny, żeby był
    korytarz to trzeba go zrobić. Więc po pierwsze zdecydowana większość
    musi wiedzieć że się go robi, po drugie raczej nie przyjmie się u nas
    robienie korzytarza z powodu korku przed bramkami. W sumie cholera wie
    czemu korek.

    Shrek

  • 3. Data: 2016-10-18 09:16:20
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > a to nie powinni zostawić przejezdny awaryjny?
    A jak jest u naszych sąsiadów? Coś mi się zdaje, że zostawiają wolny
    środek. TO chyba lepiej, żeby było jednolicie, niż kombinować swoje
    własne odmienne rozwiązania (przynajmniej w ruchu drogowym).
    Jacek

  • 4. Data: 2016-10-18 13:04:12
    Od: p...@g...com

    --A jak jest u naszych sąsiadów?

    https://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/moto
    rwelt/Rettungsgasse.aspx

    PS jesli chodzi o edukacje komunikacyjna to nasz PZMot lezy i kwiczy

    https://www.adac.de/infotestrat/ratgeber-verkehr/ver
    kehrserziehung/default.aspx?mc=ext.mail.mbi.sonst.ve
    rkehrserziehung

    P.

  • 5. Data: 2016-10-18 13:12:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
> [...]
    >https://www.adac.de/infotestrat/ratgeber-verkehr/ve
    rkehrserziehung/default.aspx?mc=ext.mail.mbi.sonst.v

    Nasz PZMot ma "inne zadania".
    No i inne pieniadze. Co poniekad wynika z innych pieniedzy u rodakow.

    J.

  • 6. Data: 2016-10-18 13:22:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >a to nie powinni zostawić przejezdny awaryjny?

    Kto tam wie ... bez awarii na awaryjny zjechac nie wolno, ale jak
    straz pcha sie srodkiem, to wolno :-)

    Tak sie zastanawiam ... czy gdzies pod Wroclawiem nie ma tak, ze na
    odcinku A4, pas awaryjny jest, ale wiadukty za waskie, i pod
    wiaduktami nie ma.
    Bylaby niezla pulapka.

    Ale street view sugeruje ze albo wiadukt jest szeroki, albo pasa
    awaryjnego nie ma wcale (~80km w strone Legnicy)
    J.

  • 7. Data: 2016-10-18 15:53:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2016 o 13:04, p...@g...com pisze:
    > --A jak jest u naszych sąsiadów?
    >
    > https://www.adac.de/infotestrat/adac-im-einsatz/moto
    rwelt/Rettungsgasse.aspx

    Co ciekawe wygląda na to, że jednak pas awaryjny nalezy zostawić wolny,
    a rozjechać się w ramach zwykłych pasów.

    Shrek

  • 8. Data: 2016-10-19 12:35:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-10-18 o 00:01, PlaMa pisze:

    > a to nie powinni zostawić przejezdny awaryjny?

    Jaki awaryjny na A4?
    Tego z kilka kilometrów jest tylko

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2016-10-19 14:04:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Jaki awaryjny na A4?
    >Tego z kilka kilometrów jest tylko

    No nie. Raczej brakuje ok 100km. Reszta jest.
    A4 to teraz od Zgorzelca do Tarnowa ponoc ...

    A tu jak widac odcinek, gdzie awaryjny jest.

    J.

  • 10. Data: 2016-10-19 16:03:17
    Od: p...@g...com

    --Nasz PZMot ma "inne zadania".

    doprawdy ?

    PZMot
    Zgodnie ze statutem, Związek zajmuje się propagowaniem wiedzy i kultury
    motoryzacyjnej, prowadzi działania na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego...

    jakos nie przypominam sobie ZADNEJ kampanii o zasiegu krajowym czy moze cos mi
    umknelo ? na bank mozna bylo pociagnac pieniadze z UE na takie akcje (zwlaszcza przy
    takiej statystyce wypadkowosci jaka mamy) a jednak sa kompletnie nieobecni w mediach
    co w dzisiejszych czasach jest doprawdy trudne ... mam wrazenie ze rozpoznawalnosc
    PZMot maleje co jest doprawdy zenujace :-)

    P.