  • 1. Data: 2016-10-18 13:17:57
    Temat: Re: zawracanie na autostradzie
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    news:580511e1$0$15201$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ja rozumiem cofnac sie kawalek do zjazdu ... ale to juz jakas plaga:
    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/nowa-auto
    stradowa-zabawa-kierowc%C3%B3w-szokuj%C4%85ce-nagran
    ie-z-karetki-pogotowia/ar-AAj3y4y

    > Rejestracje rozniste.
    >
    > Z drugiej strony ... policja i prokuratura w d* maja tych czekajacych, oni
    > "prowadza czynnosci", a reszta ich nie interesuje, ludzie niech sobie
    > czekaja.
    > Wiec co sie dziwic, ze niektorzy wola nie stac.
    >
    > Z trzeciej strony ... drobna niedokladnosc w tych czynnosciach moze byc
    > duzo pieniedzy i zdrowia warta ...
    >
    > Ale tak ogolnie - bardzo ladny korytarz powstal. Straz rozepchnela na
    > dlugo przed karetka ?
    >
    > J.

    i kretyn dzisiaj w Lublinie,
    http://www.lublin112.pl/cofal-ekspresowce-grozny-wyp
    adek-obwodnicy-lublina-zdjecia/

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 2. Data: 2016-10-18 13:51:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > i kretyn dzisiaj w Lublinie,
    > http://www.lublin112.pl/cofal-ekspresowce-grozny-wyp
    adek-obwodnicy-lublina-zdjecia/

    Patrząc na te doniesienia o cofających na autostradach czy ekspresówkach
    albo wręcz jadących pod prąd jestem za tym, by odbierać bezwarunkowo
    uprawnienia. Tacy ludzie są bardziej niebezpieczni niż napruty w mieście
    czy trzeźwy, jadący w mieście szybciej niż 50km/h ponad dopuszczalną.

    Zastanawiam sie co myśli sobie taka osoba - "uda się" ? i to jeszcze za
    zakrętem......

  • 3. Data: 2016-10-18 14:09:20
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-10-18 o 13:51, sirapacz pisze:

> [...]
    > czy trzeźwy, jadący w mieście szybciej niż 50km/h ponad dopuszczalną.
    >
    > Zastanawiam sie co myśli sobie taka osoba - "uda się" ? i to jeszcze za

    Cofanie cofaniem, ale czemu dostawczak jechał pasem awaryjnym?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2016-10-18 14:18:49
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Cofanie cofaniem, ale czemu dostawczak jechał pasem awaryjnym?

    a gdzie masz napisane, że jechał awaryjnym? może próbował ominąć go bo
    uderzenie było pod kątem

  • 5. Data: 2016-10-18 14:33:26
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-10-18 o 14:18, sirapacz pisze:

    > a gdzie masz napisane, że jechał awaryjnym? może próbował ominąć go bo
    > uderzenie było pod kątem

    No może faktycznie zasugerowałem się zdjęciem samochodu na tym pasie i
    tym, że ja bym cofał pasem awaryjnym (gdybym musiał).
    Trochę wygląda jakby opel dostał strzała w czasie zjeżdżania tyłem na
    pas awaryjny (kąt zgniecenia).
    Ogólnie zdjęcia robił jakiś artysta, a nie rzemieślnik, bo są do dupy z
    punktu widzenia zainteresowanych :)
    Można na zbliżeniach zobaczyć samochody ratownicze, a z perspektywy
    piękno drogi ekspresowej. Za to miejsce wypadku pokazane na odwal się.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2016-10-18 15:27:08
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No może faktycznie zasugerowałem się zdjęciem samochodu na tym pasie i
    > tym, że ja bym cofał pasem awaryjnym (gdybym musiał).
    Ja już mam na koncie przejechane węzły - wtedy po prostu nadkładam te 50km
    > Trochę wygląda jakby opel dostał strzała w czasie zjeżdżania tyłem na
    > pas awaryjny (kąt zgniecenia).
    bo pewnie próbował cofać na swoim pasie demon intelektu
    np nie ma uszkodzeń dostawczaka...

  • 7. Data: 2016-10-18 17:02:26
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ja już mam na koncie przejechane węzły - wtedy po prostu nadkładam te 50km
    > bo pewnie próbował cofać na swoim pasie demon intelektu
    > np nie ma uszkodzeń dostawczaka..

    tutaj akurat za kilometr mógł zjechać....
    muszę wyciągnąć kartę z rejestratora- przejeżdżałem w przeciwnym kierunku
    parę minut po zdarzeniu, pogotowia nie było, dopiero jedna straż była, drugą
    dojeżdzającą wyprzedzałem

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl
    .

  • 8. Data: 2016-10-18 17:44:27
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > tutaj akurat za kilometr mógł zjechać....
    > muszę wyciągnąć kartę z rejestratora- przejeżdżałem w przeciwnym
    > kierunku parę minut po zdarzeniu, pogotowia nie było, dopiero jedna
    > straż była, drugą dojeżdzającą wyprzedzałem

    jeszcze lepiej, choć z drugiej strony mógł nie wiedzieć. nie zmienia to
    faktu, że nie ważne czy kilometr czy dwadzieścia - powinien jechać do
    następnego węzła a nie zachować się jak bezmózga pokraka.

    myślę, że dadzą radę go podciągnąć pod sprowadzenie ryzyka spowodowania
    katastrofy w ruchu lądowym.

    Art. 174. Sprowadzenie niebezpieczeństwa katastrofy
    § 1. Kto sprowadza bezpośrednie niebezpieczeństwo katastrofy w ruchu
    lądowym, wodnym lub powietrznym,
    podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
    § 2. Jeżeli sprawca działa nieumyślnie,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    Coś takiego to chyba da się pod umyślne czyli może dostać zawiasy za
    swoją głupotę.

  • 9. Data: 2016-10-18 17:49:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "sirapacz"

> [...]

    Patrząc na te doniesienia o cofających na autostradach czy ekspresówkach
    albo wręcz jadących pod prąd jestem za tym, by odbierać bezwarunkowo
    ---
    Musiałbyś do ciupy wsadzić, ale rób to za swoje pieniądze, ok ?

    Tacy ludzie są bardziej niebezpieczni niż napruty w mieście
    czy trzeźwy, jadący w mieście szybciej niż 50km/h ponad dopuszczalną.
    ---
    Ale odkryłeś amerykę

    Zastanawiam sie co myśli sobie taka osoba - "uda się" ? i to jeszcze za
    zakrętem......
    ---
    Na ekspresówce nie można cofać ?