  • 11. Data: 2010-01-14 21:53:50
    Temat: Re: zmniejszenie opłat za telefon
    Od: Michał Dziwisz <"michal[et]dziwisz[dot]net"@nie.chce.spa.mu>

    anonim pisze:

    > Może załatwić sobie od kogoś bezprzewodowy internet i kupić jakąś bramkę
    > VOIP? Jak to w praktyce wygląda jeśli chodzi o koszty miesięczne?

    Wszystko jest kwestią tego, do czego potrzebny Ci ten internet i
    telefon. Jeśli do przysłowiowej Naszej Klasy i do pogadania z ciocią
    Jadzią, to kombinuj. Ja bym się w takie coś nie bawił, jeśli działa
    dobrze. Pamiętaj, że w przypadku kiepskiego przyłącza internetowego i
    VOIP będzie kulał. Różnie tu ludzie piszą o Neostradzie, sam z nią w
    przeciągu tych prawie 7 lat miałem kilka niemiłych doświadczeń, ale jak
    działa, to działa, a mi właśnie stabilny internet jest potrzebny - czy
    Tobie też? Sam musisz zdecydować.

    --
    Pozdrawiam, Michał
    www.tyflopodcast.net

  • 12. Data: 2010-01-14 23:05:42
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 13 Jan 2010 13:30:51 +0100, anonim <a...@a...com> wrote:

    >Aktualnie mam telefon + internet w TP.
    >Plant tp 300 + neostrada 512. Rachunek miesięczny to ok 140 zł.
    >Gdyby nie internet to już dawno bym się pozbył telefonu stacjonarnego.
    >Może załatwić sobie od kogoś bezprzewodowy internet i kupić jakąś bramkę
    >VOIP? Jak to w praktyce wygląda jeśli chodzi o koszty miesięczne?

    wypisz skladniki tych 140 zl:

    abonament telefoniczny
    abonament neostrada
    rozmowy

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2010-01-15 07:00:16
    Od: anonim <a...@a...com>

    wiwany pisze:
    > Jak to- pozbyłbyś się telefonu, ale masz jeden z droższych planów. Nie
    > używasz, rozumiem, ale płacisz za 300 minut w ab....specific.

    ten tp 300 to dla teściowej, ale trzeba to ukrócić, tym bardziej że
    dostała teraz komórkę i sama sobie będzie za nią płacić ;)

    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-01-15 07:04:03
    Od: anonim <a...@a...com>

    anonim pisze:
> [...]
    > Może załatwić sobie od kogoś bezprzewodowy internet i kupić jakąś bramkę
    > VOIP? Jak to w praktyce wygląda jeśli chodzi o koszty miesięczne?

    ogólnie mam poczucie przepłacania za telefonię stacjonarną porównując do
    innych miesięcznych kosztów...

    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-01-15 09:17:45
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 15 Sty, 08:00, anonim <a...@a...com> wrote:

    > ten tp 300 to dla teściowej, ale trzeba to ukrócić, tym bardziej że
    > dostała teraz komórkę i sama sobie będzie za nią płacić ;)
    >
    > --
    > Krzysiek

    Nie ukrócaj kobiecie :-))). Z teściową trza żyć w zgodzie.
    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2010-01-15 12:05:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > ogólnie mam poczucie przepłacania za telefonię stacjonarną porównując do
    > innych miesięcznych kosztów...

    Nie Ty jeden, trudno się pozbyć złodzieji z TPSA na rzecz innego operatora
    który świadczy usługi na ich kablu. Przypadek z rodziny miałem nawet taki,
    że po zrezygnowaniu z neostrady u innego dostawcy nie dało się już założyć
    internetu, co lepsze w TPSA spowrotem też już się nie dało.

  • 17. Data: 2010-01-15 21:50:17
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 15 Jan 2010 08:04:03 +0100, anonim <a...@a...com> wrote:

    >ogólnie mam poczucie przepłacania za telefonię stacjonarną porównując do
    >innych miesięcznych kosztów...

    a nie wypisales skladnikow tych 140 zl?

    --
    ThinkXtra

  • 18. Data: 2010-01-16 09:31:02
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    przenies sie do jakiejs tam netii to na pewno bedzie taniej!

  • 19. Data: 2010-01-16 18:37:15
    Temat: Re: zmniejszenie op
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    a...@p...pl pisze:
    > a nie wypisales skladnikow tych 140 zl?

    nie mam przed sobą faktury ale mam:
    - abonament TP 300 (teściowa lubi pogadać, to lepiej mi dołożyć 20 zł do
    abonamentu i mieć trochę taniej)
    - neostrada 512 bez żadnego liveboxa

    w tym miesiącu mam akurat 130 zł i prawie wszystko pokrywają opłaty
    abonamentów.

    Mógłbym zrezygnować z planu TP 300, ale to nie zmienia faktu, że i tak
    musiałbym co miesiąc płacić 50 zł. za sam abonament. No lipa trochę.
    Więcej pożytku mam z karty telefonicznej za tą kwotę.

    Gdyby nie internet to zrezygnowałbym z telefonu, a właściwie gdyby nie
    ta dopłata za utrzymanie łącza w przypadku rezygnacji z niego.

    --
    Krzysiek

  • 20. Data: 2010-01-16 19:15:49
    Temat: Re: Re: zmniejszenie op
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Gdyby nie internet to zrezygnowałbym z telefonu, a właściwie gdyby nie
    >ta dopłata za utrzymanie łącza w przypadku rezygnacji z niego.
    no to jeszcze raz...
    Netia za łącze 8Mbit nie bierze nic za utrzymanie łącza.

    sprawdz, mozesz przejsc z tp wlasnie do nich i bedziesz placic 79zl za
    8Mbit (po pierwszych 6 miesiacach placenia 1zl)