  • Data: 2019-11-11 11:00:07
    Temat: Re: znów BMW
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-10 o 20:02, p...@g...com pisze:
    > Czyli wraca pozycjonowanie BMW jako auta dla aroganckich prymitywów.

    A czy kiedykolwiek to odeszło?
    Raczej to się nasiliło na ulicach jak i samych spotach reklamowych jak
    widać.

    > To pewnie przypadek ale dziś jadę sobie i widzę X5 stojące na ścieżce rowerowej na
    awaryjnych. Włączam kierunek i mijam a ten kołek nagle rusza ;-)

    oj tam przypadek... nie oszukuj Siebie bo to do niczego dobrego nie
    doprowadzi.

    > Radość z jazdy a wszystkim innym chwd ;-)

    I takie hasło na głównej myślę w pełni odzwierciedlało by rzeczywistość.

    --
    Irokez