  • Data: 2019-11-23 22:15:12
    Temat: Re: znów BMW
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A Ciebie za moment będą jebali na funty i kasowali za to że nie zatrzymałes się
    przed przejsciem bo jakiś pieszy stal na chodniku i gadal przez telefon.

    Jak ustalą będę w nich wjeżdżał, oczywiście kupię wtedy auto jedynej
    słusznej marki. Wprawdzie grozi mi wtedy aż zabranie prawka na 10 lat,
    ale po pierwsze nie oznacza to wcale że nie mogę jeździć, po drugie jak
    nie dam się złapać kontroli to nawet nikt nie zauważy (kurcze, nie
    pamiętam kiedy ostatnio mnie kontrolowali.. chyba ponad 2 lata temu jak
    przekroczyłem prędkość o 30 na pustej dwupasmówce w polu między
    miastami). Po trzecie za niemanie prawka przy sobie 50 złotych bez
    punktów i jedziesz dalej?

    --
    Irokez