  • Data: 2015-12-03 19:05:48
    Temat: Re: [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
    Od: Paweł <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja drukarka (HP DJ F2100) nie wyświetla mi jak przekładać kartki, a we
    właściwościach się takiej wskazówki nie dopatrzyłem.
    Za rzadko używam by pamiętać, czy kartkę po przewróceniu na drugą stronę
    trzeba włożyć górą strony "do siebie" czy "od siebie". Zwykle schodzi mi 1 -
    2 kartki zanim sam to prawidłowo ustalę, co przy drukowaniu dwustronnie
    jakiejś broszurki jest nieco upierdliwe ;P