    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Redukcja GZ M8 1.00 na GW 1/4
    Date: Mon, 18 Sep 2017 20:10:29 +0000 (UTC)

    Cześć,

    Szukam i nigdzie nie mogę znaleźć.

    Kupiłem kompresor samochodowy, który ma manometr wkręcony na gwint M8 ze
    skokiem 1.00 (manometr ma gwint zewnętrzny, gniazdo wewnętrzny). Ten
    manometr jest tak gówniany, jak to tylko możliwe - to raczej wskaźnik
    "jest jakieś ciśnienie" niż manometr - więc chcę wkręcić porządniejszy.
    Mam nawet porządniejszy, tylko on ma gwint (zewnętrzny) 1/4.

    Dlatego szukam - i nie mogę znaleźć - przejściówki lub czegokolwiek, co
    możnaby wkręcić w gniazdo M8 i zrobić z tego 1/4 albo choćby 1/8 (wtedy na
    1/4 już sobie przejdę)... i nie ma. Nie produkują, nie istnieje? Nawet u
    chińczyków, na Aliexpress, szukałem.

    Druga ewentualnosć to rozwiercenie istniejącego gwintu i nagwintowanie na
    1/8 (1/4 się nie zmieści), ale wolałbym tego uniknąć - raz że psuję coś
    fabrycznego i nie będzie już odwrotu (co jak mi się kompresor zepsuje i
    będę musiał oddać go na gwarancję?), dwa że gwintowniki calowe mają w
    porównaniu do metrycznych ceny z kosmosu...

    Nawet zwykły króciec M8 1.00 na jakiś wąż byłby OK, to już sobie z węża
    przejdę, chociaż oczywiście wolałbym bezpośrednio, bo to też rzeźba...

    A może macie jeszcze inne pomysły?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]