  • 1. Data: 2016-07-31 11:45:32
    Temat: Reflektory w kropeczki
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Długo nie zwracałem na to uwagi bo w niczym mnie to nie przeszkadza.

    Ale reflektory (oba) przednie posiadają widoczne z bliska i pod kątem
    takie malutkie jakby pęknięcia, to jest tak fabrycznie czy z czasem wyszło?

    - https://s32.postimg.org/yu1l7kw05/WP_20160709_09_26_
    19_Pro.jpg
    - https://s32.postimg.org/fdgvl20w5/WP_20160709_09_26_
    09_Pro.jpg

    Mówimy o Octavi I z 2006r.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2016-07-31 12:24:07
    Temat: Re: Reflektory w kropeczki
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale reflektory (oba) przednie posiadają widoczne z bliska i pod kątem
    > takie malutkie jakby pęknięcia, to jest tak fabrycznie czy z czasem wyszło?

    z czasem. będzie się tęż to pogłębiać, dojdzie lekkie pożółknięcie
    plastiku. Wadą obecnych reflektorów jest ich trwałość ale za to mają
    niski koszt produkcji.
    W szklanych za to siadały po latach odbłyśniki - i też trzeba było
    wymieniać.

  • 3. Data: 2016-07-31 17:44:43
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > siadały po latach odbłyśniki - i też trzeba było wymieniać.

    Sie je regeneruje i bywa, ze sa lepszej jakosci, niz fabryczne.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa