  • 1. Data: 2016-02-10 15:06:08
    Temat: Rejestracja "anglików"
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    Można? Podobno tak..Ale jakoś nie widzę tych setek tysięcy "anglików" z
    naszymi rejestracjami. Właściwie to wcale ich nie widzę. A taką histerię
    próbowano rozpętać! A może jest jakiś myk, że niby można ale się nie da?

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2016-02-10 15:55:38
    Temat: Re: Rejestracja "anglików"
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Hinek pisze tak:

> [...]
    > "anglików" z naszymi rejestracjami. Właściwie to wcale ich nie
    > widzę. A taką histerię próbowano rozpętać! A może jest jakiś myk,

    Anglicy którzy chcieli mieć swój ulubiony samochód ze sobą, poznali się
    już na polskich księżniczkach gold diggerkach i uciekli do domu. Płacą
    tylko alimenty przelewem.

    A Polacy emigranci wcale nie chcą tu wracać takim czy siakim
    samochodem.

    Może być też spora grupa (do której ja należę) która by cierpiała
    zmieniając biegi lewą ręką. Ręka by mi zgniła. Blee.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-02-10 18:14:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

    > Można? Podobno tak..Ale jakoś nie widzę tych setek tysięcy "anglików" z
    > naszymi rejestracjami. Właściwie to wcale ich nie widzę. A taką histerię
    > próbowano rozpętać! A może jest jakiś myk, że niby można ale się nie da?

    Można. Ponoc nawet Oc nie takie drogie.
    A ze histeria - nie raz pisałem, ze z jakiegos powodu ludzie lubią
    demonizowac problemy.

  • 4. Data: 2016-02-10 20:54:39
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Można. Ponoc nawet Oc nie takie drogie.
    > A ze histeria - nie raz pisałem, ze z jakiegos powodu ludzie lubią
    > demonizowac problemy.

    pomyslalem ze sprawdze na ale drogo....
    http://allegro.pl/renault-megane-2-kombi-1-6-zarejes
    trowany-anglik-i5962159357.html
    i pare innych ale faktycznie malo...

  • 5. Data: 2016-02-10 21:20:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup

    >pomyslalem ze sprawdze na ale drogo....
    >http://allegro.pl/renault-megane-2-kombi-1-6-zareje
    strowany-anglik-i5962159357.html
    >i pare innych ale faktycznie malo...

    7500 zl za 12 letnia meganke to nie wydaje mi sie warte kupowania,
    skoro mozna miec "normalne".
    Nie ma popytu, to nie ma podazy :-)

    Ale odszukajcie jakas angielska autogielde, ile to jest tam warte ...
    moze 750 zl :-)

    No nie, 900-1400 funtow ... hm, cos mi chodzi po glowie, ze kiedys
    takie starocie tam tansze byly.
    Za duzo Polakow ?

    J.

  • 6. Data: 2016-02-11 03:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > moze 750 zl :-)
    >
    > No nie, 900-1400 funtow ... hm, cos mi chodzi po glowie, ze kiedys

    Cena funta tez sie troche zmieniła...