  • 1. Data: 2016-02-10 18:38:13
    Temat: Kamera samochodowa - jaką wybrać?
    Od: Paweł Kajak <k...@o...pl>

    Witajcie.
    Wiem, wiem. Było juz ze sto razy.... :-)
    Ale jakoś nie mogę tego znaleźć ...
    Mam do wydania jakieś 400 zł na zakup kamerki do samochodu.. GPS nie
    jest niezbędny. bardziej zależy mi na jakości obrazu w trudnych
    warunkach - deszcz, zmrok, noc.
    Macie jakieś propozycje?

  • 2. Data: 2016-02-10 20:50:50
    Temat: Re: Kamera samochodowa - jaką wybrać?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Macie jakieś propozycje?
    ???
    chwila szukania:
    http://www.grupy.egospodarka.pl/Kamera-samochodowa-w
    -Lidlu,t,553434,8.html
    tu o lidlu ale jest przytoczona ta o jaka pytasz

  • 3. Data: 2016-02-10 21:38:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.02.2016 o 18:38, Paweł Kajak pisze:
> [...]
    > Mam do wydania jakieś 400 zł na zakup kamerki do samochodu.. GPS nie
    > jest niezbędny. bardziej zależy mi na jakości obrazu w trudnych

    g1w z aliexpres albo z ebaya. i to szybko, bo Ci Pis podatek dowali i
    nic już nie kupisz....

    ToMasz

  • 4. Data: 2016-02-11 09:09:24
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2016-02-10 o 18:38, Paweł Kajak pisze:
> [...]
    > Mam do wydania jakieś 400 zł na zakup kamerki do samochodu.. GPS nie
    > jest niezbędny. bardziej zależy mi na jakości obrazu w trudnych

    g1wh by "małe chińskie rączki"
    dzień - https://www.youtube.com/watch?v=2GUtit7KbGw
    wieczór/noc - https://www.youtube.com/watch?v=oRvASKHvgm0

    Po zgraniu na komputer jakość jest jeszcze lepsza

    --
    sandman

  • 5. Data: 2016-02-11 09:13:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-02-10 o 21:38, ToMasz pisze:

    > g1w z aliexpres albo z ebaya. i to szybko, bo Ci Pis podatek dowali i
    > nic już nie kupisz....

    G1WH obecnie ale nie G1WHT (kiepska jakość nagrań)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2016-02-11 11:04:29
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-02-11 o 09:09, sandman pisze:

    > g1wh by "małe chińskie rączki"
    > dzień - https://www.youtube.com/watch?v=2GUtit7KbGw
    > wieczór/noc - https://www.youtube.com/watch?v=oRvASKHvgm0
    >
    > Po zgraniu na komputer jakość jest jeszcze lepsza

    Kamerka jak kamerka, ale jakie czyste szyby :-)
    T.

  • 7. Data: 2016-02-11 20:25:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.02.2016 o 09:13, Chris pisze:

    > G1WH obecnie ale nie G1WHT (kiepska jakość nagrań)

    sprawdź jaki masz procek wewnątrz, a nie jaki napis na obudowie.
    ToMasz

  • 8. Data: 2016-02-12 00:51:13
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

> [...]
    > Mam do wydania jakieś 400 zł na zakup kamerki do samochodu.. GPS nie
    > jest niezbędny. bardziej zależy mi na jakości obrazu w trudnych

    G1WH - pogóglaj sobie dlaczego.

  • 9. Data: 2016-02-12 02:07:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 12 Feb 2016 00:51:13 +0100, Scobowski napisał(a):

    > G1WH - pogóglaj sobie dlaczego.

    Z dwóch G1WH jedna okazjonalnie się zawiesza (po prostu przestaje
    nagrywać), a druga pomimo sprawnej baterii nie zakańcza ostatniego nagrania
    - odzyskać się da programem do naprawiania uszkodzonych plików wideo.

    Mam je coś około roku.
    Na początku obie były ok.
    Inny firmware nie pomaga.

  • 10. Data: 2016-02-12 08:16:43
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2016-02-12 o 02:07, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > nagrywać), a druga pomimo sprawnej baterii nie zakańcza ostatniego nagrania
    > - odzyskać się da programem do naprawiania uszkodzonych plików wideo.

    Z kolei jedna z moich po wyłaczeniu stacyjki kilkakrotnie wyłącza się i
    włacza (co skutkuje pojawieniem się na flaszce kilku nagrań po 0 sekund)
    a druga jak nie ma ochoty, to sporadycznie nie wyłącza ekranu mimo
    ustawienia timeoutu i jak wieczorem przeszkadza - to trzeba wyłaczyć i
    włączyć :) - ale rekompensują niedomagania jakością nagrania.