  • 21. Data: 2016-07-31 23:58:08
    Temat: Re: Rejestracja auta, CNG
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2016 21:00:32 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Pytanie dodatkowe:
    > Co dla UK jest wazne - adres zameldowania czy zamieszkania?

    Teraz to chyba bez znaczenia - w DO adresu juz nie ma, co podasz, to
    musza uwierzyc.

    No chyba ze:
    -polaczyli im system z PESEL
    -polaczyli im system z rejestrem wlasnym mieszkancow
    miasta/powiatu/gminy ...

    > Bo w sumie fakture wziałem na adres zamieszkania i teraz się zastanawiam,
    > czy dobrze zrobiłem.
    > Gdzie powinienem go rejestrowac? W urzedzie zgodnym z miejscem zameldowania
    > czy zamieszkania?

    IMO - w tym, na ktory faktura wskazuje.
    Mniej bedzie tlumaczenia czemu adres sie nie zgadza.

    Tylko potem na drodze - DR na jeden adres, PJ na drugi ..

    J.

  • 22. Data: 2016-08-01 01:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Tylko potem na drodze - DR na jeden adres, PJ na drugi ..

    Tym to sie akurat przejmować bede najmniej :)
    Zreszta po co na drodze mieliby mi DO sprawdzac :)

  • 23. Data: 2016-08-01 08:51:57
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik viktorius v...@i...pl ...

    > Bo zapewne gazowałes benzyne a nie CNG, wiec po pierwsze przegląd
    > przeszedłes bez problemu a po drugie nie musiałes demontować CNG.
    >
    > Ja bym z załozonym CNG przegladu nie dostał, bo nie miałem papierów na
    > butle. A po demontazu CNG wyprawa do CNg to spory kłopot bo gazownika mam
    > na drugim koncu Poznania.
    > Gra nie warta swieczki. Ale dzieki za podpowiedzi :)

    Bo tak było, benzyna goła, dokładałem LPG.

    Daj znać jak to się skończyło.
    Czy na stacji się nie pluli, że gdzieś w papierach jest CNG (chyba
    gdzieś wbite jest), a Ty podjechałeś z nowiutkim LPG.
    Pewnie to nie ma znaczenia, ale znając nasze urzędy, to może potrzebują
    dokument potwierdzający demontaż CNG i dopiero montaż LPG.

    --
    viktorius

  • 24. Data: 2016-08-01 12:23:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >Tym to sie akurat przejmować bede najmniej :)
    >Zreszta po co na drodze mieliby mi DO sprawdzac :)

    A po co DO ?

    Proste pytanie - a gdzie pan mieszka ?
    I zatrzymujemy PJ lub DR, z powodu nieaktualnych danych :-)

    J.

  • 25. Data: 2016-08-01 21:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A po co DO ?
    >
    > Proste pytanie - a gdzie pan mieszka ?

    To tu to tam, dzis planuje mieszkać u Anki, jutro u Patrycji a weekend sie
    zbliza.
    A co panie władzo? :)

  • 26. Data: 2016-08-01 21:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik viktorius v...@i...pl ...

> [...]
    > Pewnie to nie ma znaczenia, ale znając nasze urzędy, to może
    > potrzebują dokument potwierdzający demontaż CNG i dopiero montaż LPG.

    Wszystko skonczyło się pozytywnie - auto zarejestrowane według miejsca
    zamieszkania.

  • 27. Data: 2016-08-01 21:22:37
    Temat: Re: posterunkowy.
    Od: "Jarko" <u...@a...ks>

    wiadomości news:XnsA657D4627A579budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To tu to tam, dzis planuje mieszkać u Anki, jutro u Patrycji a weekend sie
    > zbliza.
    > A co panie władzo? :)

    To pojedziemy na komendę. Tam jest specjalista od takich spraw
    posterunkowy. Posterunkowy takie sprawy załatwia w 3 godziny - jak
    dobrze pójdzie.