  • 11. Data: 2010-06-29 23:06:39
    Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 22:53:17 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

    > DW10AETD4 - to silnik RHW - czyli klasyczna DW10 z 4 wentylami w
    > cylindrze (110KM) i występowała wyłącznie w Eurovanie oraz OIDP Grand
    > Vitarze.
    > wg. moich materiałów RHZ '02 ma 110KM.

    wszystko się zgadza, oprócz jednego - RHZ i RHW to obydwa DW10 AETD.
    DW10 AETD4 występował tylko w 307, 307SW, 406, C5, C8 i zawsze 4 oznaczała
    FAP

    tu masz ładną tabelkę:
    http://www.autocarspare.com/catalog/cylinder-head-ga
    sket/1114167g00.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-06-29 23:31:15
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-06-29 23:06, Waldek Godel pisze:

    > wszystko się zgadza, oprócz jednego - RHZ i RHW to obydwa DW10 AETD.
    > DW10 AETD4 występował tylko w 307, 307SW, 406, C5, C8 i zawsze 4 oznaczała
> [...]
    Autoświat prawda...
    W biuletynach (jak chcesz to na priva) Citroena jest to troszkę inaczej
    rozpisane - a 4 oznacza ilość zaworów...
    Wiem bo w Evasionce mam RHW :) a 4 zaworki widziałem po zdjęciu głowicy...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 13. Data: 2016-06-04 09:35:43
    Od: d...@g...com

    W dniu wtorek, 29 czerwca 2010 23:31:15 UTC+2 użytkownik Wojciech Smagowicz [ZIWK]
    napisał:

> [...]
    > rozpisane - a 4 oznacza ilość zaworów...
    > Wiem bo w Evasionce mam RHW :) a 4 zaworki widziałem po zdjęciu głowicy...

    Małe sprostowanie w Eurovanach ( montowana eksperymentalnie od 2001 r do 2002 )
    występował RHW ( czyli wersja RHZ tylko z 16 zaworowa a nie 8 zaworowa - jest tam
    też modyfikacja układu recyrkulacji spalin dodane są klapy gaszące , jest też inna
    trubina dodana z innym zaworem EGR ) Silnik ten jeździł również w Eurovanie II czyli
    w C8 i 807 przez 2 lata był montowany do 2004r. Dłużej zachowano go w dostawczakach
    na bazie eurovana I czyli scudo, jumpy i expert w budzie po lifcie od 2004-2007 (
    dlatego Wojtku często można znaleść dużo nowsze części zamienne na szrocie do tego
    silnika właśnie z tych dostawczaków ;)