  • 11. Data: 2017-03-03 17:56:13
    Temat: Re: Rejestrator G1WH czy G55
    Od: Maurycy Poszepszyński <m...@k...na.soBowki.com>

    W dniu 2017-02-24 o 11:59, Chris pisze:

    > Przymierzam się do zakupu rejestratora.
    >
    > I stanęło w sumie na G1WH ALE zobaczyłem G55 (na Novatec) i mam mały
    > dylemat co wybrać.
    > Warto dołożyć 30 zł do G55 czy po prostu to to samo co G1Wh tylko w
    > innym opakowaniu. Sama kamerka ma jak dla mnie lepsze mocowanie dzięki
    > szybkiemu odłączaniu ale to w sumie tylko dodatek. Dodatkowy plus że mam
    > ją w punkcie obok domu i nie muszę czekać na przesyłkę.

    Kąt widzenia w G55 - 170°
    Kąt w G1WH - 140°
    To dosć spora różnica.

  • 12. Data: 2017-03-03 17:58:44
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 03.03.2017 o 17:32, Wiesiaczek pisze:

    > Na żadnym z nagrań nie można odczytać numerów rejestracyjnych innych
    > samochodów.
    > To wada kamerki czy zamierzony efekt?

    Kompresja YT :( na monitorze widać bardzo dobrze, nawet auta stojące
    obok drogi na parkingach mają czytelne rejestracje.

    https://youtu.be/7rcBkNMRpCU

    Na tym filmiku potrafię odczytać prawie wszystkie tablice aut które
    stoją zaparkowane na parkingu.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 13. Data: 2017-03-04 14:22:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie widzę sensu kupowania czegoś takiego, tak jak na urządzeniach za
    > kilkadziesiąt zł, większości tablic rej. nie da się odczytać.

    Między materiałem źródłowym, a tym co widać po wrzuceniu na YT jest
    widoczna różnica.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2017-03-04 16:14:53
    Od: Chris <x...@x...xxx>

> [...]
    > szybkiemu odłączaniu ale to w sumie tylko dodatek. Dodatkowy plus że mam
    > ją w punkcie obok domu i nie muszę czekać na przesyłkę.

    Na dzień dobry to cały ten tryb Night Vision to tylko dołożone diody i
    zero efektu czy są włączone czy wyłączone, diody są białe i widać np. w
    lusterku że się odpalają.

    G55 mimo tych samych układów ma inną optykę bo szerokość kąta widzenia
    to 170 stopni w porównaniu do 140 w G1WH.

    Kolejna bolączka to słabszy bitrate, G55 nagrywa o okolicach 12 tyś a
    G1WH ma 15 tyś co wydaje mi się że widać po stopniu kompresji.

    Teraz póki nowa mam możliwość zamienić na G1WH tylko że w tej pasuje mi
    uchwyt mocowania kamery z wtykiem zasilania a G1WH ma wtyk do kamery.
    No i nie wiem, zamieniać czy nie, cena podobna G55 +30zł więc nie ma to
    znaczenia pod względem kosztów.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 15. Data: 2017-03-04 17:57:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-03-2017 o 14:22, Mateusz Bogusz pisze:

    > Między materiałem źródłowym, a tym co widać po wrzuceniu na YT jest
    > widoczna różnica.

    Są gdzieś takie materiały źródłowe poza YT?

  • 16. Data: 2017-03-04 19:14:57
    Od: p...@g...com

    G55 i g1wh używa pliku mov a później YouTube na domyślnych ustawieniach konwertuje do
    mp4 co powoduje utratę jakości ... zamiast pchać na yt wrzuć na np google drive ...
    Night vision realizowana przez diody ir to kicha ale wydaje mi się ze tu nie ma
    dobrego rozwiązania bo tablice odbijają światło reflektorów i im lepiej świecisz H5
    H7 czy ksenonowe tym trudniej cos rozpoznać ... niski bitrate to tylko kwestia softu
    g1wh tez startował od 12tki a 15tka to "pożyczka" od firmy dod bodajże ls388w

  • 17. Data: 2017-03-04 20:53:55
    Od: p...@g...com

    https://support.google.com/youtube/answer/1722171?hl
    =pl
    tu sa ustawienia dla youtube i nie ma cudow po wrzucie na yt plik z g55 czy g1wh
    traci na jakosci

  • 18. Data: 2017-03-05 17:01:12
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 24.02.2017 o 11:59, Chris pisze:

    > Przymierzam się do zakupu rejestratora.

    Czyste pliki bez kompresji:

    https://drive.google.com/open?id=0B6PF1bA2TNnQN05EM3
    dfRmNqNjA

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 19. Data: 2017-03-05 18:53:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-03-2017 o 17:01, Chris pisze:

    > Czyste pliki bez kompresji:
    >
    > https://drive.google.com/open?id=0B6PF1bA2TNnQN05EM3
    dfRmNqNjA

    A coś z nocy?

  • 20. Data: 2017-03-06 02:47:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szalu nie robi. Czytelnosc numerow zblizona do tej jaka robi moja kamerka w 720 za
    cztery dychy. Roznica jest w plynnosci. Moja w 720 szarpie, nagrywa z 10-14 klatek na
    sekunde. Ale nie jest to wada bo to nie kamera filmowa i film z niej nie bedzie
    wyswietlany w kinie. A najlepiej by bylo zeby nigdy nie bylo potrzeby ogladania i
    pokazywania gdziekolwiek tego co kamerka nagra. Przez ponad rok jak mam ta kamere na
    samym poczatku obejrzalem nie wiecej niz 20 minut tego co nagrala tylko w celu
    ustawienia pasujacej mi rozdzielczosci. Akumulatorka wystacza na poltorej godziny.
    Zadnego zasilania nie mam podlaczonego bo dawno nie jechalem dluzej niz trwa
    rozladwanie akumulatorka.