  • 21. Data: 2017-03-06 05:00:49
    Temat: Re: Rejestrator G1WH czy G55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zadnego zasilania nie mam podlaczonego bo dawno nie jechalem dluzej
    > niz trwa rozladwanie akumulatorka.

    ?
    To on ci się z powietrza ładuje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 22. Data: 2017-03-06 07:40:22
    Od: p...@g...com

    A co to za cudo co nagrywa 720p w 10-14 fps ? Obraz z G55 w optymalnych warunkach to
    bardzo przyzwoita jakość ale różnicy względem g1wh nie widzę ;-) następny etap to 4k
    właśnie dostałem na testy klona go pro firmy apeman ... oprócz gadania (rozpoczynam
    nagrywanie - kończę nagrywanie) ma jeszcze night vision co ciekawe bez diod IR i
    mocniejsze baterie ... problem taki ze nie mam gdzie tego odtworzyć w pełnej
    rozdzielczości

  • 23. Data: 2017-03-06 09:00:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-03-06 o 07:40, p...@g...com pisze:
    > Obraz z G55 w optymalnych warunkach to bardzo przyzwoita jakość ale różnicy
    względem g1wh nie widzę ;-)

    Bo G55 i G1WH/C to to samo tylko w innej obudowie + diody IR (nigh
    vision) które jak dla mnie nie działają bo nie ma żadnej różnicy w
    nagranym materiale.
    G55 ma tryb parkingowy czego G1WH nie ma (G1WC już ma).
    G55 ma lepsze mocowanie do szyby bo kabel zasilający jest podpinany do
    holdera i kamerę można odpinać bez ruszania gniazda zasilania i
    narażania go na przebicie, uszkodzenie mechaniczne (luzy).
    G1WH dzięki alternatywnemu softowi ma leszy bitrate bo 15 Kbit/s a G55
    tylko 12 Kbit/s.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 24. Data: 2017-03-06 09:02:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-03-06 o 09:00, Chris pisze:
> [...]

    A jeszcze jedna różnica, G1WH to koszt ok 250zł, G1WC 260zł, G55 275zł
    więc w sumie bez znaczenia.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 25. Data: 2017-03-06 09:48:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Mar 2017 09:00:39 +0100, w <o9j4vd$ia7$1@node2.news.atman.pl>, Chris
    <a...@g...pl> napisał(-a):

    > G1WH dzięki alternatywnemu softowi ma leszy bitrate bo 15 Kbit/s a G55
    > tylko 12 Kbit/s.

    Przy 15Kbit raczej za wiele nie zobaczyłbyś ;)

  • 26. Data: 2017-03-06 09:52:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-03-06 o 09:48, r...@k...pl pisze:

    > Przy 15Kbit raczej za wiele nie zobaczyłbyś ;)

    Wiedziałem że źle opisałem :) ale wiadomo o co chodzi :)
    Mój błąd :)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 27. Data: 2017-03-27 21:28:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Są gdzieś takie materiały źródłowe poza YT?

    Potrzebujesz jeszcze? To bym gdzieś źródłowy materiał i YT do porównania
    podesłał.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 28. Data: 2017-03-28 08:30:49
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-03-04 o 17:57, Cavallino pisze:

    > Są gdzieś takie materiały źródłowe poza YT?

    YT to nie są materiały źródłowe tylko po kompresji, niestety jakość jest
    dużo gorsza niż oryginał.

    Jak chcesz zobaczyć to musisz autora prosić o wystawienie pliku na dysku
    wirtualny, np. gogle drive, MS one drive itd...

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 29. Data: 2017-03-29 20:53:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A jeszcze jedna różnica, G1WH to koszt ok 250zł, G1WC 260zł, G55 275zł
    > więc w sumie bez znaczenia.

    A ja dwa lata temu, kupiłem ją za 155zł. Ta inflacja po prostu szaleje :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz