  • 11. Data: 2014-09-22 08:00:57
    Temat: Re: Reklama OC z UFG
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Sep 2014 00:54:28 +0200, PlaMa napisał(a):
    > nie ma już autoprzedłużania?

    Jest, ale:
    -nie ma jesli nie zaplacono skladki w calosci - wystarczy zapomniec o
    jednej racie,

    -nie ma, jesli kupiles auto uzywane wraz z polisa ... choc po
    przepisaniu polisy na siebie moze i juz jest,

    -masa samochodow z zachodu u pokatnych handlarzy.
    -i takze i rodziny moze nie miec, ludzie sa na emigracji,
    odziedziczone po babci itp,
    .
    No i majac OC tez moze byc regres - w szczegolnosci radze uwazac przy
    przyczepie, samochody coraz ciezsze, latwo 3.5t dmc przekroczyc.

    J.

  • 12. Data: 2014-09-22 08:01:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Sep 2014 13:23:56 +0200, ToMasz napisał(a):
    > ja bym chciał widzieć te 20 tyś kierowców z regresem...

    Myslisz ze klamia ?
    Jakies takie liczby podawali, a poza tym to juz pare lat dziala,
    uzbieralo sie.

    J.

  • 13. Data: 2014-09-22 11:49:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 Sep 2014, Tomasz Pyra wrote:

    > No fajnie, ładnie itd... ale "razem"?
    > Nie jest tak, że regres jednak trafia wyłącznie w sprawcę?

    google, "regres oc samochodu właściciela", wszędzie
    piszą że odpowiedzialność jest solidarna:
    http://www.gu.com.pl/index.php?option=com_content&vi
    ew=article&id=45249:ufg-kierowca-pojazdu-bez-oc-zost
    anie-obciony-regresem-wraz-z-wacicielem-auta&catid=1
    07:rynek-ubezpiecze&Itemid=106
    http://www.azpolisa.pl/Ubezpieczenia/Nie-twoje-auto-
    bez-OC-I-tak-zaplacisz.html

    > Właściciel chyba tylko standardowa kara za brak OC.

    Wychodzi że nie.
    Podstawy prawnej nie szukałem.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2014-09-22 13:24:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości

> [...]
    iew=article&id=45249:ufg-kierowca-pojazdu-bez-oc-zos
    tanie-obciony-regresem-wraz-z-wacicielem-auta&catid=

    Oba przyklady na jedno kopyto - ze kierowca zaplaci.

    >Wychodzi że nie.
    >Podstawy prawnej nie szukałem.

    Art. 110.

    1. Z chwilą wypłaty przez Fundusz odszkodowania, w przypadkach
    określonych

    w art. 98 ust. 1 pkt 3 i ust. 1a, sprawca szkody i osoba, która nie
    dopełniła obowiązku

    zawarcia umowy ubezpieczenia obowiązkowego, o którym mowa w art.

    4 pkt 1 i 2, są obowiązani do zwrotu Funduszowi spełnionego
    świadczenia i poniesionych

    kosztów.

    J.

  • 15. Data: 2014-09-22 13:29:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik neoniusz n...@j...org ...

    >Swietne, z pomysłem, niewielkie koszty produkcji - REWELACJA!

    Oj ... ciekawe czy te niewielkie koszty produkcji przelozyly sie na
    rachunek dla UFG :-)

    Troche pretensjonalne, ale moze zapadnie w pamiec.

    J.

  • 16. Data: 2014-09-22 21:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Oj ... ciekawe czy te niewielkie koszty produkcji przelozyly sie na
    > rachunek dla UFG :-)

    Powinna gdzies być informacja.

  • 17. Data: 2014-09-22 22:36:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-22 08:01, J.F. pisze:
    >>> https://www.youtube.com/watch?v=WZSk82scZPA
    >
    > Myslisz ze klamia ?
    > Jakies takie liczby podawali, a poza tym to juz pare lat dziala,
    > uzbieralo sie.

    Do tego większość to nie jakieś dzwony na miliony.
    A jak kogoś stać na auto, to pewnie i dochody jakieś ma - komornik
    przyjdzie, zajmie i załatwione.

  • 18. Data: 2014-09-23 17:39:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.09.2014 22:36, Tomasz Pyra pisze:

    > Do tego większość to nie jakieś dzwony na miliony.
    > A jak kogoś stać na auto, to pewnie i dochody jakieś ma - komornik
    > przyjdzie, zajmie i załatwione.

    Biorąc pod uwagę fakt że mamy ok 400tyś zdarzeń na drogach, a nie
    wszyscy którzy nie opłacili OC są wyłapani, to brak OC musiałby dotyczyć
    co drugiego samochodu. Powyższe wyliczenie traci sens jedynie w takim
    przypadku, gdy UFG podaje w liczbie 20 tyś wszystkich których dotyczył
    regres od początku istnienia czyli przez... 24 lata?
    ToMasz

  • 19. Data: 2014-09-23 18:49:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Biorąc pod uwagę fakt że mamy ok 400tyś zdarzeń na drogach, a nie
    >wszyscy którzy nie opłacili OC są wyłapani, to brak OC musiałby
    >dotyczyć co drugiego samochodu.

    A nie co 20 ?
    Niby sporo, ale kto wie ..

    >Powyższe wyliczenie traci sens jedynie w takim przypadku, gdy UFG
    >podaje w liczbie 20 tyś wszystkich których dotyczył regres od
    >początku istnienia czyli przez... 24 lata?

    Mozliwe, ale tez ... jak masz pecha spowodowac szkode duzej wartosci,
    to placisz i placisz i placisz i placisz ... i na 24 latach moze sie
    nie skonczyc, a przejsc na dzieci i wnuki.

    J.

  • 20. Data: 2014-09-23 18:55:58
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 23 września 2014 18:49:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > to placisz i placisz i placisz i placisz ... i na 24 latach moze sie
    >
    > nie skonczyc, a przejsc na dzieci i wnuki.

    W Polsce nie ma odpowiedzialności zbiorowej. To czy przejdzie na wnuki i dzieci
    zależy od tego czy będą tego chciały.