  • 51. Data: 2017-05-28 02:19:08
    Temat: Re: Repeatery GSM
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-25 o 08:38, Trybun pisze:

    > Problem w tym że trudno o telefon który by był w miarę nowy,nieużywany,
    > czyli taki który mogę kupić w sklepie i miał gniazdo do podłączenia
    > anteny. Chodzi o taki że mogę go nosić na zewnątrz i używać w szerokim
    > zakresie, przyjeżdżam do domu - podłączam pod antenę zewnętrzną i
    > telefon nadal w pełni funkcjonalny. Kluczem jest tu gniazdo na antenę.
    > No i oczywiście cena, nigdy nie zamierzałem i nie zamierzam wydawać na
    > telefon jakichś dużych pieniędzy. Rozwiązanie ma być podobno najprostsze
    > z prostych, ale wszystko się rozbija o brak takiego telefonu.

    Gniazdo antenowe to ta sama dziurka do podlączania słuchawek. Każdy
    telefon ma antenę wbudowaną (stare typy miały antenę wystającą z obudowy).
    Radzę Ci zmienić operatora. Jak miałam abonament w Play-u to w domu
    często telefon nie miał zasięgu! Tylko w Play-u takie "szopki" były i to
    w Centrum Warszawy.

    --
    animka

  • 52. Data: 2017-05-28 02:34:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-26 o 08:09, Trybun pisze:
    > Musi, ale skoro mam szufladę starych i sprawnych telefonów, to przecie
    > do rozmów i SMSowania mogę wykorzystać jeden z nich. Kryterium - musi
    > mieć wejście na antenę.

    Może wyrzuć starą, padajcą już baterię albo spróbuj ją solidnie
    naładować. Jak szybko się rozładowywuje to lepiej kupić nową baterię niż
    telefon. Zasięg zależy też od stanu naładowania baterii (oryginalną
    ładowarką)
    Jak chcesz kupić telefon to popatrz sobie na Samsungi. Jak za drogi to
    można kupić na raty.

    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=Telefony+Samsung
    +i+cena

    --
    animka

  • 53. Data: 2017-05-28 08:44:32
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-28 o 02:34, Animka pisze:

> [...]
    > (oryginalną ładowarką)
    > Jak chcesz kupić telefon to popatrz sobie na Samsungi. Jak za drogi to

    Baterie nic tu nie mają do rzeczy. Może to się komuś wydawać dziwne, ale
    ja nigdy nie miałem problemów z "trzymaniem" baterii. Chyba używałem ich
    kilkanaście, ale w żadnym nie było problemu z mało wydajną baterią. Może
    to też kwestia użytkowania - kiedyś tylko rozmowy i SMSy/MMSy, teraz
    dochodzi tylko nawigacja GPS, żadnych gier, internetów itp pożeraczy
    prądu. Nie, nie z oszczędzania prądu, a z tego że do takich rzeczy
    używam komputer, przy którym i tak jestem co najmniej po kilka godzin
    dziennie.

    Weź przestań - telefon na raty.... ;-)

  • 54. Data: 2017-05-28 08:45:58
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-28 o 02:19, Animka pisze:

> [...]
    > Radzę Ci zmienić operatora. Jak miałam abonament w Play-u to w domu
    > często telefon nie miał zasięgu! Tylko w Play-u takie "szopki" były i

    Nie, to nie jest ta dziurka słuchawkowa. Antenę wewnętrzną owszem, mają,
    ale wejście/wyjście na antenę zewnętrzną to już mało który ma.

    Nie, rozpatrujesz sprawę z punktu widzenia swojej warszawskiej
    lokalizacji, czyli co paręset metrów maszty antenowe i można przebierać
    w operatorach jak w ulęgałkach. W mojej lokalizacji to Play ma najlepszy
    zasięg. Oczywiście "najlepszy" to nie znaczy że dobry czy wystarczający,
    ale inni są jeszcze gorsi.

  • 55. Data: 2017-05-28 16:06:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Poldek* napisał(-a):

    > Faktycznie, lepiej repeater. Nie trzeba będzie się męczyć ciągnięciem
    > kabla do odpowiedniego miejsca, tylko magicznie "zareapetuje" brak
    > sygnału na full kresek :-)

    Zdaje się nie dostrzegasz, że Twoje rozwiązanie może być użyte
    praktycznie w jednym miejscu. Oczywiście, do reapetera też trzeba
    dociągnąć przewód, ale to jest to o wiele prostsze, bo ten może być np.
    na strych skąd już będzie siał po całym budynku i telefon nie będzie na
    uwięzi proponowej przez Ciebie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 56. Data: 2017-05-29 11:33:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    > http://www.formymobile.co.uk/s5620disassembly.php
    > Pierwsza fotka od góry, po prawej, pomiędzy drugą
    > a trzecią śrubką od góry licząc.
    >
    > Tylko czy ten port nadawałby się do codziennego wsadzania
    > i wyjmowania wtyczki, to już inna para kaloszy.

    Musi, ale skoro mam szufladę starych i sprawnych telefonów, to przecie
    do rozmów i SMSowania mogę wykorzystać jeden z nich. Kryterium - musi
    mieć wejście na antenę.

    Istotnie, w Monte to coś przy gnieździe karty SIM nie może być nic
    innego jak wejście antenowe.. Widzę jednak że mogą być problemy z
    dobraniem odpowiedniej końcówki (antenę zewnętrzna mam), to gniazdko
    jest naprawdę micro, w dosłownym słowa tego znaczeniu. Tak że kilka
    końcówek które mam do modemów to wielkość o co najmniej kilka rozmiarów
    za duża. Zaraz jadę w miasto w poszukiwaniu odpowiedniej końcówki.
    Problemów z z wkładaniem i wyciąganiem końcówki nie powinno być żadnych,
    poza tym telefon może być na stałe podłączony do anteny, przecie można
    zrobić przekierowanie rozmów gdyby mnie nie było w domu. Trochę gorzej z
    SMSami, ale mimo wszystko jest to jakieś ułatwienie sobie życia.. Dzięki
    za info odnośnie Monte.
    ---
    To stacjonarnego komórkowego szukaj, np bramkę.