  • 11. Data: 2015-01-27 16:00:38
    Temat: Re: Rola L w przetwornicy - wątpliwości po obejrzeniu tutoriala
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2015 14:34:05 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > I CtrlE -- lustro. Klawiszologia "z twarzy podobna zupełnie do
    > nikogo"...
    A, jak już sie pofatygowałeś żeby mi odpowiedzieć to zapytam jeszcze o
    taką rzecz. Można sobie wygenerować pęczek charakterystyk w funkcji
    wartości jakiegoś elementu? Np. zbiór charakterystyk filtru w funkcji
    wartości jakiegoś elementu? A może jest jakiś inny mechanizm pozwalający
    na optymalizację?

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2015-01-27 16:44:36
    Od: Michał <m...@f...pl>

> [...]
    > wartości jakiegoś elementu? Np. zbiór charakterystyk filtru w funkcji
    > wartości jakiegoś elementu? A może jest jakiś inny mechanizm pozwalający

    To nie ja się fatygowałem, ale odpowiem.
    Można, ale trzeba w tym celu stosować polecenia SPICE.

    Ogólnie LTSPICE jest fajny, ale jego opanowanie to dość specjalistyczna
    wiedza. Szczególnie niedorobione jest dodawanie nowych elementów. Używam
    program już wiele lat, a nic w tej materii nie poprawili.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał Smolnik

  • 13. Data: 2015-01-27 17:54:34
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Michał wrote:

    > Ogólnie LTSPICE jest fajny, ale jego opanowanie to dość specjalistyczna
    > wiedza.

    Co mnie zadziwia o tyle, że IMHO to powinien być warunek wejściowy
    do pisania na tę grupę. Wiele głupich pytań by nie padło, w tym moich...

    > Szczególnie niedorobione jest dodawanie nowych elementów.

    Oj tak. I import modeli SPICE innych producentów. :-(

    Pozdrawiam, Piotr