    From: "Velman" <A...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Router wi-fi pod neostradę
    Date: Fri, 27 Feb 2015 09:33:39 +0100

    Czy możecie polecić jakiś router wifi pod Neostradę?
    Mam w tej chwili na kablu tplink. Działa ok choć czasem się zacina (nie wiem
    czy to wina routera czy jednak tpsa. Ci twierdzą, że to wina tplink. Ja
    twierdzę, że tpsa bo zwiększyli moc d 20mb a nie dają rady tyle).
    Wcześniej miałem cerberusa ale padł po 3 latach.