  • 11. Data: 2016-02-11 11:07:05
    Temat: Re: Router z backup/balansowaniem sieci
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 10.02.2016 20:34, Irokez wrote:

    > Ok, dzięki, coś poszukam. Huawei B593 niestety nie jest na USB więc
    > Dual-WAN tylko wchodzi w grę. AsusWRT w RT-AC56U wygląda obiecująco a
    > jak widze można i Tomato i DD-WRT.

    - modem/router WiFi NetiaSpot ADSL
    - modem/router WiFi Huawei B593 3G/LTE

    wydaje mi się, że powinieneś zerknąć na forum eko.one.pl. są tam
    wymienione rutery z portami *DSL i wspieranymi przez OpenWRT. ładujesz
    na taki ruter alternatywny soft, konfigurujesz DSL, wydzielasz ze
    switcha port do którego podłączysz Huawei (bo DSL podłączysz do portu
    DSL zakupionego rutera), sprzedajesz Netiaspot, konfigurujesz sobie
    failover. i powinno hulać.

    pozdrawiam
    geos