  • 21. Data: 2018-06-11 21:57:21
    Temat: Re: Rowerzyści na drogach...
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-06-2018 o 20:40, Marek S pisze:

    > Być może nie dostrzegam problemu bo crossem jeżdżę a nie kolarką.
    > Wybieram ścieżki rowerowe choćby dla własnego poczucia bezpieczeństwa.
    > Nie chcę stać się kolejnym białym rowerem jakich w okolicy pełno.

    Mam dokładnie tak samo, więc tym bardziej wkurza mnie jak widzę, że inni
    muszą koniecznie pedałować jezdnią, w tym samym miejscu gdzie ja sobie
    spokojnie jadę ścieżką, miejskim rowerem.
    Często nawet tym samym tempem.

  • 22. Data: 2018-06-11 22:00:53
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 10 Jun 2018 21:29:17 +0200, Alf/red/ <a...@u...waw.pl>
    wrote:

    >No a jak idzie procesja, to myślisz że co ma? Dyspensę czy odpust?

    Co ma? Nic nie ma. Nigdy nie miała. Proboszcz w końcu jest u siebie :P
    i nikogo o pozwolenie się prosił nie będzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 23. Data: 2018-06-11 22:04:21
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 9 Jun 2018 22:00:05 +0200, Marek S <p...@s...com> wrote:

    >Czy jest jakiś przepis, który uprawnia "kolarki" lub
    >całe ich grupy do nie korzystania ze ścieżek rowerowych?

    Święta Przepustowość Rowerowa.

  • 24. Data: 2018-06-11 22:56:44
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    W dniu 11.06.2018 o 20:40, Marek S pisze:

    > Być może nie dostrzegam problemu bo crossem jeżdżę a nie kolarką.

    Właśnie. Nie znasz się... ale dorzucasz swoje 3 grosze.

    Przejedź się kolarką gdzie opona jest szerokości małego palca a
    ciśnienie w oponach to 6-8atm.

    Może wtedy coś zrozumiesz.

    Drogi są wszystkich... dla wszystkich. Jeżeli ktoś potrafi z nich
    korzystać... nie mam prawa mu tego zabronić. Jeżeli Ciebie denerwuje
    kolarz na drodze to polecam jakieś tabsy albo melisę przed każdym
    wyjazdem na miasto. Motorowery też Ciebie denerwują? Awersję masz do
    śmieciarek na drodze? Coś jeszcze?

  • 25. Data: 2018-06-11 23:31:18
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-11 o 22:56, LinFanQri pisze:

    > Właśnie. Nie znasz się... ale dorzucasz swoje 3 grosze.

    Czy moje pytanie o wyjaśnienie tematu uwłacza czyjejś godności?

    > Przejedź się kolarką gdzie opona jest szerokości małego palca a
    > ciśnienie w oponach to 6-8atm.
    >
    > Może wtedy coś zrozumiesz.

    Nadal nie rozumiem czym różni się dla kolarza asfalt ulicy od asfaltu
    ścieżki rowerowej. Wyjaśnij mi to.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 26. Data: 2018-06-12 05:04:12
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    > Nic nie ma.
    > Idą prawem kaduka.

    To jest kolumna uprzywilejowana.
    Na początku i na końcu jedzie radiowóz Policji.

  • 27. Data: 2018-06-12 05:28:31
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    W dniu 11.06.2018 o 23:31, Marek S pisze:

    > Nadal nie rozumiem czym różni się dla kolarza asfalt ulicy od asfaltu
    > ścieżki rowerowej. Wyjaśnij mi to.

    Asfalt niczym się nie różni. Może tym, że drogi są wykonane z
    większą-należytą starannością.

    Problem w tym, że ŚR w ogóle nie są czyszczone z jakichkolwiek śmieci. A
    kolarz czuje WSZYSTKIE śmieci, kamyczki, patyczki, progi, uskoki... co
    psuje frajdę z jazdy. Ale z perspektywy samochodu nigdy tego nie zrozumiesz.

    Jaka jest różnica między chodnikiem 30-letnim a położonym nie później
    jak 2-3 lata temu!? Z Twojej perspektywy i w świetle prawa pewnie niczym
    się nie różnią. I tutaj poruszają się intruzi i tutaj. Jednak z
    perspektywy osoby niewidomej pewnie wolałbym poruszać się na tym nowszym
    który poprzez różne wypusty, progi, znaki ułatwia poruszania się po
    mieście osobom niepełnosprawnym. Z samochodu tego nie widać.

    Czasami warto zejść z tronu i spojrzeć na świat z perspektywy drugiego
    człowieka.

  • 28. Data: 2018-06-12 05:41:29
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik "LinFanQri" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > Drogi są wszystkich... dla wszystkich.

    Art. 16.5. Kierujący ... rowerem, wózkiem rowerowym, ...
    są obowiązani poruszać się po poboczu, chyba że ....

    Art. 33. 1. Kierujący rowerem jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów
    lub pasa ruchu dla rowerów, .....

  • 29. Data: 2018-06-12 18:45:36
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 12 Jun 2018 05:04:12 +0200, "Malkoit" <g...@f...pl>
    wrote:

    >To jest kolumna uprzywilejowana.
    >Na początku i na końcu jedzie radiowóz Policji.

    Chyba u Ciebie.

  • 30. Data: 2018-06-12 21:50:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-06-2018 o 22:56, LinFanQri pisze:

    > Właśnie. Nie znasz się... ale dorzucasz swoje 3 grosze.
    >
    > Przejedź się kolarką gdzie opona jest szerokości małego palca a
> [...]

    Ale nie jezdnie.