  • 31. Data: 2019-04-30 00:04:49
    Temat: Re: Rozmiar SIM
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-29 o 20:18, xxx pisze:
    > Jacek Maciejewski brought next idea :

    > Bo to plus czy Orange, tam się za to płaci, w Orange jak karta nie
    > obsługiwała lte to nie ale tak to normalna opłata jest.
    > W t-m nie wiem jak jest, ale najlepiej jest w play.
    > Regulamin przewiduje opłatę koło 20zł ale zawsze bez problemu wymieniają
    > i nigdy żadnej opłąty nie było. Ten regulamin to jest w razie czego.
    > Wiem bo wymieniałem ze 20 razy i nidgy żadnej opłaty nie było.
    > Zresztą to jest chore że jak ktoś zmienia telefon i potrzebuje mniejszej
    > karty to musi jeszcze za to płacić.

    Nie trzeba za to płacić. Z niektórymi kartami SIM, od razu dostajesz w
    prezencie zestaw ramek, które kolejno wyłamujesz. W T-Mobile zawsze tak
    było.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 32. Data: 2019-04-30 12:19:07
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-04-29 o 22:00, tck pisze:

    > też po wiieeelluu latach od od czasów idei chciałem wymienić na micro i
    > okazało się, że za wymianę na życzenie chcieli eciupeciu ale jak już
    > kartę potraktowałem zasilaczem, że się nie zgłaszała to jako uszkodzoną
    > wymienili bezpłatnie

    Słyszałem o podobnym patencie, ale tam się używało iskry z zapalniczki
    elektrycznej ;-)

  • 33. Data: 2019-05-10 09:23:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 12:43:58 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Z technicznego punktu widzenia niekoniecznie. Właśnie miałem nadzieję
    > sprawdzić co się stanie jak włączę jednocześnie dwa telefony z tym samym
    > numerem :)
    > Naskarżyłem do firmy na ten cholerny druczek i na skubanie za duplikat.
    > Zobaczymy co odpowiedzą. Pewnie będzie się można uśmiać :)

    No i odpowiedzieli. Że regulamin im nie pozwala nie kasować za kartę:

    "Informuję, iż zgodnie z Regulaminem Promocji "Wymiana karty SIM na
    kartę
    MicroSIM, NanoSIM, USIM" ust. 4 cyt. ,,Wymiana karty SIM na kartę
    MicroSIM,
    NanoSIM lub USIM jest bezpłatna w przypadku gdy:
    a. posiadana karta SIM została wyprodukowana przed rokiem 2013;
    b. następuje w okresie 90 dni od daty zawarcia aneksu do umowy o
    świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach PWA lub ANZ (z
    wyłączeniem
    zmiany taryfy/promocyjnego planu cenowego);
    c. następuje w okresie 90 dni od daty zawarcia umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych w przypadku konwersji z MIX lub Prepaid." oraz ust.
    5
    ,,Z wyłączeniem przypadków opisanych w pkt 4, wymiana karty SIM na kartę
    MicroSIM, NanoSIM lub USIM w ramach Promocji wynosi 25 zł brutto (20,32

    netto), chyba że cennik taryfy z której korzysta Abonent przewiduje
    niższą
    opłatę.""

    No dobra, umowa umową, mogłem nie podpisywać. A co do upoważnienia na
    druczku:

    "Na wstępie wyjaśniam, że pracownicy Polkomtel zobowiązani są do
    postępowania zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dokonywania zmian na
    kontach Abonentów sieci Plus, zgodnie ze zgłoszonymi przez Klientów
    dyspozycjami. W przypadku wszelkich zmian na koncie Klienta zachowywana
    jest szczególna ostrożność oraz uwaga konsultantów dokonujących zmiany,
    aby wykluczyć ewentualną pomyłkę lub nie upoważnione wprowadzanie
    zmian."

    A pytałem o prawną podstawę nieuznania odręcznie napisanego
    upoważnienia. Króko mówiąc, spławili mnie gładko i jak mi się nie podoba
    to mogę iść do sądu :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 34. Data: 2019-05-27 14:06:27
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-04-30 o 12:19, kosmos pisze:

    > Słyszałem o podobnym patencie, ale tam się używało iskry z zapalniczki
    > elektrycznej ;-)

    Podobno dobra jest też mikrofala. ;-)