  • 21. Data: 2019-04-29 14:55:43
    Temat: Re: Rozmiar SIM
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-04-29 o 14:33, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Jeśli ktoś jest bardzo przywiązany do operatora
    > i zarazem oszczędny, to może sobie spróbować dociąć
    > samodzielnie. Co prawda można kartę uszkodzić, ale alternatywą
    > wszak i tak jest wymiana :-)

    W moim przypadku tak szczerze to nie chodziło o te 25 PLN, tylko o samo
    podejście do klienta z kilkunastoletnim stażem (sięgającym jeszcze Idei).
    Uważam taką opłatę za głupotę, zwłaszcza w stosunku do stałych klientów.
    Nie sądzę, aby realne całkowite koszty operatora przy takiej wymianie
    były choćby zbliżone do 25 PLN (ale może się jednak mylę).

  • 22. Data: 2019-04-29 18:33:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5cc6d85a$0$487$6...@n...neostrada.pl

    > Tutaj ta wina klienta akurat nie taka pewna ...

    Ewidentna -- nie chciał przenieść... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 23. Data: 2019-04-29 18:37:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> 0...@4...com

    : A nowa karta działa praktycznie od ręki.

    Miałem fatalną kartę Faktyczną -- nowa/kolejna
    zaskoczyła natychmiast po włożeniu do telefonu.

    > No i na koniec, stara karta przestanie
    > działać więc się nie przyda.

    : No to dosyć oczywiste...

    Dlaczego oczywiste? -- zawsze do czegoś można użyć... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 24. Data: 2019-04-29 18:39:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" qa6g0r$git$...@n...news.atman.pl

    > Sądziłeś, że będzie inaczej? Tak, to tylko w erze (Tandem).

    Rebtel tak miał -- parę osób (w tym i ja) o tym pisało.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2019-04-29 19:12:56
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 29.04.2019 o 12:52, J.F. pisze:

    > Takie rzeczy to tylko w Erze (usluga Tandem).

    W Tandemie da się włączyć do sieci dwa telefony z tym samym numerem. Wot
    ciekawostka :-P

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

  • 26. Data: 2019-04-29 20:18:10
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Jacek Maciejewski brought next idea :

    > Pudło. Nie wymienili tylko kazali kupić za 25 zł nową na ten sam numer.
    > Dodatkowo okazało się że odręcznie pisane (komóra jest na żonę)
    > upoważnienie jest nieważne, musi być na ichnim druczku :)
    > No i na koniec, stara karta przestanie działać więc się nie przyda.

    Bo to plus czy Orange, tam się za to płaci, w Orange jak karta nie
    obsługiwała lte to nie ale tak to normalna opłata jest.
    W t-m nie wiem jak jest, ale najlepiej jest w play.
    Regulamin przewiduje opłatę koło 20zł ale zawsze bez problemu
    wymieniają i nigdy żadnej opłąty nie było. Ten regulamin to jest w
    razie czego.
    Wiem bo wymieniałem ze 20 razy i nidgy żadnej opłaty nie było.
    Zresztą to jest chore że jak ktoś zmienia telefon i potrzebuje
    mniejszej karty to musi jeszcze za to płacić.

  • 27. Data: 2019-04-29 20:27:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-29 o 11:26, Liwiusz pisze:

    > Trzeba było przenieść numer do innej sieci, byłoby za darmo.
    > Rzeczywiście, niektóre niepoważne sieci pobierają opłatę za duplikat
    > karty sim.
    Ja wymieniałem kartę (Plus). Było darmo. Warunkiem darmowości był chyba
    wiek SIM-a. O! Przypomniałem sobie. Na starej nie działało LTE.

    Robert

  • 28. Data: 2019-04-29 20:30:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-29 o 20:18, xxx pisze:
    > Zresztą to jest chore że jak ktoś zmienia telefon i potrzebuje mniejszej
    > karty to musi jeszcze za to płacić.
    Penie już niedługo. Już ktoś "daje" eSIM-y.

    Robert

  • 29. Data: 2019-04-29 20:55:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 20:27:16 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Ja wymieniałem kartę (Plus). Było darmo. Warunkiem darmowości był chyba
    > wiek SIM-a.

    Zgadza się. Panienka powiedziała że jakby karta była sprzed 2013 to
    wymiana za darmo. Ale w 2015 przy jakiejś okazji podpisałem jakiś
    wymagany przez nich aneks do umowy i wymieniono mi kartę SIM, choć o to
    nie prosiłem. Więc była z 2015 roku :)
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 30. Data: 2019-04-29 22:00:24
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 29.04.2019 o 14:55, kosmos pisze:

> [...]
    > Nie sądzę, aby realne całkowite koszty operatora przy takiej wymianie
    > były choćby zbliżone do 25 PLN (ale może się jednak mylę).
    też po wiieeelluu latach od od czasów idei chciałem wymienić na micro i
    okazało się, że za wymianę na życzenie chcieli eciupeciu ale jak już
    kartę potraktowałem zasilaczem, że się nie zgłaszała to jako uszkodzoną
    wymienili bezpłatnie

    --
    pozdr

    Tomasz