    From: Kamil <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Rozmiar obrazu
    Date: Tue, 19 Feb 2019 15:21:18 +0100

    Witam

    Zastanawiałem się na jaka grupę napisać. Chodzi o współpracę telewizora
    z tunerem cyfrowym. na grupie o telewizji pewnie bym się niewiele
    dowiedział. Do rzeczy. Chodzi o dostosowywanie się telewizora do obrazu
    z tunera. 16:9, czy 4:3. W telewizorze mam opcję "Oryginalny", a w
    tunerze "Automatyczny" i wg źródła. Przy połączeniu przez HDMI większość
    kanałów jest odbieranych poprawnie. Niektóre się wyłamują. Po połączeniu
    przez modulator magnetowidu nie działa automatyka. Tuner Medion. Drugi
    tuner combo Cabletech działa dobrze we wszystkich konfiguracjach. I
    pytanie. Co decyduje/sygnalizuje do telewizora jak się przełączyć? Jest
    jakaś rada na wadliwe działanie tego mechanizmu?