  • 11. Data: 2014-05-12 08:29:44
    Temat: Re: Rysiek - aplikacja do Navi Expert
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 May 2014 01:30:23 +0200, PlaMa

    > Uważam że to fair wystarczająco.

    W stosunku do kogo fair? Tych, którzy zainwestowali czas i pieniądze na
    wdrożenie tematu i na takich a nie innych zasadach wdrożyli aplikację?
    Widać musisz jeszcze dorosnąć -- w temacie rond także. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2014-05-12 11:59:15
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 11 May 2014 19:11:11 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > To dlatego na rondach skręcasz zawsze w prawo?

    a to w przypadku ruchu prawostronnego, da się inaczej zgodnie z przepisami?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 13. Data: 2014-05-12 12:49:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 May 2014 11:59:15 +0200, szerszen

    > a to w przypadku ruchu prawostronnego,
    > da się inaczej zgodnie z przepisami?

    Nie da się. Nawet jak prosto jadą, to zawsze w prawo skręcają.

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2014-05-12 15:58:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 12 May 2014 12:49:14 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Nie da się. Nawet jak prosto jadą, to zawsze w prawo skręcają.

    No tyle to ja wiem, ale miałem wrażenie, że Twój sarkazm sugeruje coś innego, także
    się upewniałem. ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 15. Data: 2014-05-12 19:16:26
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-12 08:29, Myjk pisze:

    > W stosunku do kogo fair? Tych, którzy zainwestowali czas i pieniądze na
    > wdrożenie tematu i na takich a nie innych zasadach wdrożyli aplikację?

    Skoro właścicielowi apki to nie przeszkadza to czemu Ty jesteś świętszy
    od papieża.

    > Widać musisz jeszcze dorosnąć -- w temacie rond także. :P

    taaa... liczę, że zanim zdechnę w podeszłym wieku to doczekam się
    odpowiedzi na pytanie w zakresie rond, które tak bardzo próbowałeś
    zignorować.

  • 16. Data: 2014-05-12 19:19:17
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-12 15:58, szerszen pisze:

> [...]

    hmm... ronda są na tyle ciekawe, że mimo, ze masz koła skręcone w lewo
    to jedziesz prosto, a chcąc wyjechać lewą odnogą musisz skręcić w prawo :D

    > No tyle to ja wiem, ale miałem wrażenie, że Twój sarkazm sugeruje coś innego, także
    się upewniałem. ;)

    nieeee...nie wywołuj znowu myjkowego flejma o rondach.

  • 17. Data: 2014-05-12 21:48:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > W stosunku do kogo fair? Tych, którzy zainwestowali czas i pieniądze na
    > wdrożenie tematu i na takich a nie innych zasadach wdrożyli aplikację?

    Wolny rynek.

    > Widać musisz jeszcze dorosnąć -- w temacie rond także. :P

    Skończ już pieprzyć :-)

  • 18. Data: 2014-05-13 07:41:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 May 2014 19:16:26 +0200, PlaMa

    > Skoro właścicielowi apki to nie przeszkadza
    > to czemu Ty jesteś świętszy od papieża.

    Mnie to zwisa i powiewa. Wskazuję tylko twoją pokraczną mentalność.

    > taaa... liczę, że zanim zdechnę w podeszłym wieku to doczekam się
    > odpowiedzi na pytanie w zakresie rond, które tak bardzo próbowałeś
    > zignorować.

    Wystarczy, że wrócisz do tamtego pamiętnego wątku, przeczytasz ze
    zrozumieniem i będziesz miał odpowiedź. Ileż razy można to powtarzać? :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2014-05-13 07:44:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 May 2014 19:19:17 +0200, PlaMa

    > nieeee...nie wywołuj znowu myjkowego flejma o rondach.

    ...bo znowu dasz plamę. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2014-05-13 07:45:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 May 2014 15:58:58 +0200, szerszen

    > No tyle to ja wiem, ale miałem wrażenie, że Twój sarkazm
    > sugeruje coś innego, także się upewniałem. ;)

    I udało się? ;P

    --
    Pozdor Myjk