  • 1. Data: 2017-10-29 17:42:42
    Temat: Ryzen/B350 i jedna czy dwie kostki ram?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Czy chipset B350 + procesor Ryzen w jakiś wyraźnie szybszy sposób
    obsługuja dwa sloty RAM zamiast jednego? Okazuje się że DDR4 w jednej
    kości jest znacząco tańszy niż w dwóch, ale nie wiem czy coś się traci w
    takiej konfiguracji. Ponadto lepiej by bylo kupic teraz jedną pamięć a
    po jakimś czasie dokupić drugą. Tracę coś w przypadku Ryzena/B350?

  • 2. Data: 2017-10-29 20:08:34
    Temat: Re: Ryzen/B350 i jedna czy dwie kostki ram?
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 29 Oct 2017 17:42:42 +0100, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > takiej konfiguracji. Ponadto lepiej by bylo kupic teraz jedną pamięć a
    > po jakimś czasie dokupić drugą. Tracę coś w przypadku Ryzena/B350?

    http://pclab.pl/art73566.html

    tu masz trochę o pamięciach i ryzenie, może coś wywnioskujesz

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka