  • 1. Data: 2017-10-28 09:34:56
    Temat: repeater - jaki polecacie
    Od: panamera <p...@g...com>

    witam, mam problem z zasiegiem internetu na pietrze w domu
    tam gdzie jest router jest 4-5 kresek, na gorze ok 2 i internet bardzo
    wolno chodzi
    co zrobic zeby byl wiekszy zasieg ?

  • 2. Data: 2017-10-28 11:03:22
    Temat: Re: repeater - jaki polecacie
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-10-28 09:34, panamera wrote:
    > witam, mam problem z zasiegiem internetu na pietrze w domu
    > tam gdzie jest router jest 4-5 kresek, na gorze ok 2 i internet bardzo
    > wolno chodzi
    > co zrobic zeby byl wiekszy zasieg ?

    TP-Link TL-WA830RE - koniecznie z najnowszym firmware. Albo komplet
    urządzeń przesyłających sygnał przez przewody elektryczne:

    http://www.komputerswiat.pl/testy/sprzet/rutery/2012
    /01/internet-z-gniazdka-porownanie-6-adapterow-power
    line.aspx

    http://tinyurl.com/a6pfmsh

    W tym ostatnim przypadku, jeżeli chcesz na tej górze mieć internet z
    wi-fi a nie tylko z kabla, masz zaopatrzyć się dodatkowo w jakiś access
    point.

  • 3. Data: 2017-10-28 12:03:36
    Od: panamera <p...@g...com>

    W dniu 2017-10-28 o 11:03, Uncle Pete pisze:

> [...]
    >
    > W tym ostatnim przypadku, jeżeli chcesz na tej górze mieć internet z
    > wi-fi a nie tylko z kabla, masz zaopatrzyć się dodatkowo w jakiś access

    na dole mam juz przez gniadko elektryczne, i teraz nie wiem czy jak
    dokupie jakis to bedzie wspolgral z tymi z orange.
    bo mam dekoder tv podlaczony przez to urzadzonko i router

  • 4. Data: 2017-10-28 13:18:10
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-10-28 12:03, panamera wrote:

> [...]
    > dokupie jakis to bedzie wspolgral z tymi z orange.
    > bo mam dekoder tv podlaczony przez to urzadzonko i router

    Na pewno masz rozprowadzony Internet przez gniazdka elektryczne? Podaj
    jakiegoś linka do swojego sprzętu. Jeżeli istotnie masz, to inny sprzęt
    niekoniecznie musi się parować z tym od Orange, tu musi wypowiedzieć się
    ktoś, kto przećwiczył to w praktyce.

    Ale wydaje mi się, że raczej masz modem z routerem i punktem dostępowym
    wi-fi. Tu można albo zainstalować gdzieś pośrodku range extender, albo
    parę power line'ów.

  • 5. Data: 2017-10-28 13:20:40
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-10-28 o 09:34, panamera pisze:
    > witam, mam problem z zasiegiem internetu na pietrze w domu
    > tam gdzie jest router jest 4-5 kresek, na gorze ok 2 i internet bardzo
    > wolno chodzi
    > co zrobic zeby byl wiekszy zasieg ?

    Repeater postawiony na górze, tam gdzie już jest mały sygnał, nic nie da.
    Trzeba by go postawić w "połowie drogi"

  • 6. Data: 2017-10-30 13:46:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > witam, mam problem z zasiegiem internetu na pietrze w domu
    > tam gdzie jest router jest 4-5 kresek, na gorze ok 2 i internet bardzo

    Na górze ustawiasz Access Point lub router ustawiony w tryb AP i
    podłączasz kablem gigabit ethernet do routera na dole. Nie ma lepszego
    rozwiązania.

  • 7. Data: 2017-10-31 10:07:24
    Od: marcin <m...@g...com>

    W dniu 2017-10-30 o 13:46, Poldek pisze:

    > Na górze ustawiasz Access Point lub router ustawiony w tryb AP i
    > podłączasz kablem gigabit ethernet do routera na dole. Nie ma lepszego
    > rozwiązania.

    chodzi o to ze nie chce kabli ciagnac po całym domu

  • 8. Data: 2017-10-31 11:07:29
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 31/10/2017 9:07 AM, marcin wrote:

    > chodzi o to ze nie chce kabli ciagnac po całym domu

    Wszystko zalezy od indywidualnego rozkladu mieszkania. Wlasnie sie
    przeprowadzilem i moj stary TL-WA730RE dostal nowe zycie. :)

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html

  • 9. Data: 2017-10-31 11:18:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-10-28, t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Repeater postawiony na górze, tam gdzie już jest mały sygnał, nic nie da.
    > Trzeba by go postawić w "połowie drogi"

    Zgadza się. No chyba, że chodzi wyłącznie o sygnał, ten będzie dobry :)
    Ja mam zrobione nawet nie na repeaterze a most na 2ch AP dalekiego zasięgu
    w tym jeden z antenami kierunkowymi i też d...

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2017-11-30 23:32:07
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 10:07, marcin pisze:

    > chodzi o to ze nie chce kabli ciagnac po całym domu

    Możesz połączyć Access Point na górze z ruterem na dole za pomocą czegoś
    w tym rodzaju:

    https://www.ceneo.pl/;szukaj-tp-link-tl-pa8010p-kit

    Kabli do tego specjalnie nie trzeba ciągnąć ale 1GB/s nie wyciągnie to.
    Osobiście mam wolniejszy model i myślę o upgrade do tego z podanego
    wyżej linka.