  • 61. Data: 2009-01-19 09:47:33
    Temat: Re: SB800, D300, odbicie od sufitu - niedoświelenie!
    Od: John Smith <u...@e...net>

    abpc napisał(a):
    > U?ytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisa? w wiadomo?ci

    > Jak sprawdzimy to pi?niemy :)

    Sprawdziliście już (bo nic nie piskacie)?
    :-)

    --
    Mirek

  • 62. Data: 2009-01-19 18:16:35
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    > abpc napisał(a):

    > Sprawdziliście już (bo nic nie piskacie)?

    Jakiś "niekontakt" na lini obrotowa głowica lampy a korpus .... lampa
    praktycznie nieużywana więc obstawiam utlenione styki ... lampa poszła do
    serwisu.

    abpc

  • 63. Data: 2009-01-20 06:41:37
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 10:47:33 +0100, John Smith napisał(a):

    > Sprawdziliście już (bo nic nie piskacie)?
    > :-)

    Pisknąłem, kilka postów wyżej. Temat "Szczęśliwe zakończenie sprawy SB800"

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 64. Data: 2009-01-20 10:51:18
    Od: John Smith <u...@e...net>

    abpc napisał(a):
    > U?ytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisa? w wiadomo?ci

    > Jaki? "niekontakt" na lini obrotowa g?owica lampy a korpus .... lampa
    > praktycznie nieu?ywana wiec obstawiam utlenione styki ... lampa posz?a do
    > serwisu.
    >
    > abpc

    Uuuu, czyli żadnej magii :-(
    ;-)

    --
    Mirek

  • 65. Data: 2009-01-20 10:52:32
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Nguyen Bang Giang napisał(a):

    > Pisknąłem, kilka postów wyżej. Temat "Szczęśliwe zakończenie sprawy SB800"

    Spodziewałem się raczej w ramach wątku, więc mi umknęło.
    (a w ogóle to nie parę postów wyżej, tylko niżej :-) )

    --
    Mirek

  • 66. Data: 2009-01-20 11:32:13
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 11:52:32 +0100, John Smith napisał(a):

    > Spodziewałem się raczej w ramach wątku, więc mi umknęło.
    > (a w ogóle to nie parę postów wyżej, tylko niżej :-) )

    To zalezy od "orientacji", tak jak ta lamelka Radka zalezy od tego jak
    trzyma aparat ;-))

    A tak w ogole uzywam 40Tude wiec nowsze watki wyplywaja na wierzch :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.