    From: Leszek <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: SPDIF IN na karcie Galaxy 8800 GT 2xDVI
    Date: Tue, 14 Apr 2009 20:32:20 +0200

    Cześć,

    Mam Galaxy 8800 GT 512 MB 2xDVI z chłodzeniem niereferencyjnym
    CoolerMaster. Podpiąłem kabelkiem CD Audio (wykorzystując 2 z 4
    przewodów) wyjście SPDIF OUT na płycie głównej Gigabyte GA-MA770-DS3 z
    dwoma pinami na grafie przy śledziu. Dałem GND na pin bliżej śledzia.

    W sterowniku HDAudio w ustawieniach wejścia/wyjścia S/PDIF jako źródło
    wyjścia mam wybraną opcję 'Cyfrowe źródło wyjścia audio'.

    Nie ma dźwięku przez głośniki telewizora Sharp LC-32AD5E.

    Proszę pomóżcie!

    Pozdro,
    Leszek