  • 11. Data: 2019-05-27 18:41:23
    Temat: Re: SSD
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.05.2019 o 01:49, Marcin Debowski pisze:ł.

    > Jeśli jesteś jedynym faktycznym uzytkownikiem to w ogóle bym sie nie
    > bawił w podziały. Ewentualnie jesli jestes takim smieciarzem dyskowym
    > jak ja, to moją praktyka od lat jest alokacja na całego Linuksa
    > pojedynczej partycji w granicach 20-50GB a reszta na partycję "DATA",
    > która de facto u mnie działa jako rozszerzenie /home/jajaja
    > (podlinkowane Download/Pictures/Music/Video/Documents i reszta śmieci)

    Lepiej home na oddzielnej partycji bo się dużo łatwiej zmienia system

    Jak rozumiem te 240/250/480/500 giga to starsza generacja a te 256/512
    nowsza?
    ADATA może być? GOODRAM?

  • 12. Data: 2019-05-27 19:42:41
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 18:41, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 27.05.2019 o 01:49, Marcin Debowski pisze:ł.
    > ADATA może być? GOODRAM?

    Mogę polecić Crucial mx500. Cruciale zresztą od kilku generacji wstecz
    są bezproblemowe i często polecane na forach o laptopach,pc etc.

  • 13. Data: 2019-05-27 19:48:46
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.05.2019 o 19:42, Netx pisze:

    > Mogę polecić Crucial mx500. Cruciale zresztą od kilku generacji wstecz
    > są bezproblemowe i często polecane na forach o laptopach,pc etc.

    No może jednak coś 512GB wezmę

  • 14. Data: 2019-05-27 20:21:43
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No może jednak coś 512GB wezmę

    i kapcie,,,

  • 15. Data: 2019-05-27 20:26:28
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Proszę Pana, system to jedno a
    reszta ta to zazwyczaj gówno.

    --
    marfi

  • 16. Data: 2019-05-27 21:40:59
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 20:26, marfi pisze:

    > Proszę Pana, system to jedno a
    > reszta ta to zazwyczaj gówno.

    Jeśli mogę ze wszystkim się zmieścić na SSD to wolę to niż mnożyć dyski.
    Teraz mam Crucial MX500 1TB na wszystko w laptopie.

  • 17. Data: 2019-05-27 21:43:20
    Od: Netx <n...@g...pl>

    I nie bądź drugim eniem, cytuj po ludzku czyli pod postem.

  • 18. Data: 2019-05-28 00:17:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-27, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:
    > W dniu 27.05.2019 o 01:49, Marcin Debowski pisze:ł.

    > Lepiej home na oddzielnej partycji bo się dużo łatwiej zmienia system

    Przy wszystkich plikach objętościowych na /data nie ma to żadnego
    praktycznego znaczenia - tar -czf /data/home.tgz home zajmie mniej
    czasu niż partycjonowanie i wpisy z uwzględnieniem partycji home. Poza
    tym po co zmieniać system?

    Koncept użycia /data ma też kolosalną zalęte jeśli chce się dzielić
    dane np. z Windows.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2019-05-28 01:59:54
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-27 o 21:43, Netx pisze:
    > I nie bądź drugim eniem, cytuj po ludzku czyli pod postem.

    Skąd się w ogóle wywodzi ta patologia? Może ktoś mi to wytłumaczyć?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 20. Data: 2019-05-28 08:29:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 May 2019 01:59:54 +0200, Filip454 napisał(a):

    > Skąd się w ogóle wywodzi ta patologia? Może ktoś mi to wytłumaczyć?

    Ludzie mają ewolucyjnie wbudowaną potrzebę autoreklamy, zaistnienia,
    przydania sobie wartości. Jak inne sposoby zawodzą to choć bądźmy
    niegrzeczni :) A ponieważ newsy zeszły na psy to nikt nie widzi nic
    niewłaściwego w odpisywaniu wynalazcom nowej netykiety, używającym
    wulgaryzmów czy maniakom wszelkiej maści. Co rozumniejsi newsiarze
    odeszli zniechęceni, wielu już umarło. Negatywna selekcja. I tak to
    leci.
    --
    Jacek
    I hate haters.