  • 21. Data: 2019-05-30 01:31:30
    Temat: Re: SSD
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > Smok Eustachy:
    >
    > : sobie dysk ssd chcę kupić
    >
    > Na niemieckim amazonie kupicie do wyczerpania zapasu dysk SanDisk
    > SSD PLUS 1TB za 96,11 (ok. 413 zł) z polskim VAT i wysyłką w
    > cenie. Jest to dysk SATA 3 2,5", o prędkości zapisu do 450 MB/S i
    > odczytu do 535 MB/s.
    >
    > SanDisk SSD PLUS

    Również polecam, bardzo dobry dysk.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 22. Data: 2019-05-30 02:34:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Filip454" qcn4oo$cgh$...@d...me

    > Również polecam, bardzo dobry dysk.

    Ja nie polecam -- nie znam tego dysku, więc
    nie mogę polecać. Piszę o spadających cenach.

    SSD są mniej pewne niż HDD? Ale kopiowanie na HDD
    tak długo trwa, że zwykle brak kopii z uwagi na
    czas jej tworzenia... ;)

    IMO czas talerzy dobiega końca.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 23. Data: 2019-05-30 03:16:46
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > Ja nie polecam -- nie znam tego dysku, więc
    > nie mogę polecać. Piszę o spadających cenach.

    Ja polecam, bo go znam (miałem z nim do czynienia).
    Jak najbardziej dobry dysk i całkiem wytrzymały.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 24. Data: 2019-05-30 16:11:56
    Od: ń <...@...n>

    Ile lat gwarancji i jak realizowanej?
    Akurat gwarancje to amazon ma kiepskie.
    No chyba że producenta.

    -----

  • 25. Data: 2019-05-31 14:59:55

    Sandisk Plus to seria wypuszczona trzy lata temu.
    Cenowo równie ciekawe mogą być Samsung QVO - nowa linia nieco tańszych dysków
    konsumenckich.

    -----