  • 11. Data: 2009-01-21 23:24:19
    Temat: Re: Są jakieś AF z układem tessara?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze l...@l...localdomain:

    > Ale bez przesady, optimum osiągają raptem o działkę dalej od Gaussów, nie?

    No ale zależy jakich Gaussów i jakie Tessary. Bo są 1.4 i 1.8 i są 2.8 i 3.5

  • 12. Data: 2009-01-22 06:56:41
    Od: j...@a...at

    > Bardzo dobra konstrukcja, prosta i łatwa do korygowania.
    >
    > ALex

    bardzo dobra to byla ona 100 lat temu
    dzisiaj mozna powiedziec lepsza wsrod najprostszych
    tryplet czterosoczewkowy to przeszlosc .
    bywa albo bywala stosowana w malpkach analogowych jeszcze , czy ktos
    robi dzisiaj AF w ukladzie tessara to watpie. Po co sie cofac ?

    XXX

  • 13. Data: 2009-01-22 07:36:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Ale bez przesady, optimum osiągają raptem o działkę dalej od Gaussów, nie?

    Tylko gdzie ta pierwsza działka :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 14. Data: 2009-01-22 07:36:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
> [...]
    > bywa albo bywala stosowana w malpkach analogowych jeszcze , czy ktos
    > robi dzisiaj AF w ukladzie tessara to watpie. Po co sie cofac ?

    Żeby mieć fajny obiektyw portretowy?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /terroryzm - wiem co to, kiedyś mi strona nie działała.../

  • 15. Data: 2009-01-22 15:41:11
    Od: z...@p...onet.pl

    > bardzo dobra to byla ona 100 lat temu
    Jest równie dobra i dzisiaj.