  • 1. Data: 2009-01-19 13:35:17
    Temat: toshiba -regza LCD- 32'
    Od: solex <s...@a...net.pl>

    Podczas włączania pilotem (nieregularnie) nie mam wizji, fonia jest.
    Po wyłączeniu odbiornika, też pilotem i ponownym jego włączeniu,
    wszystko działa poprawnie. I tu mam zapytanie. Czy ten objaw jest
    niepokojący? Czy też jest, to poważna usterka??

    solex

  • 2. Data: 2009-01-19 13:43:03
    Temat: Re: toshiba -regza LCD- 32'
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik solex napisał:

> [...]
    > wszystko działa poprawnie. I tu mam zapytanie. Czy ten objaw jest
    > niepokojący? Czy też jest, to poważna usterka??

    sprawdz czy pojawi ci się obraz menu, bo moze to być objaw wadliwego
    invertera, czyli nie zapala podświetlenia, a to tylko pod reklamacje sie
    nadaje.

    pawell